تعطیلی یک‌ روزه تئاتر شهر و افتتاح «آبجی»

    کد خبر :156193

نمایش‌های به صحنه‌رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روز یکشنبه، ۵ آذرماه اجرایی نخواهند داشت.

تمامی آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روز پنجم آذر به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) به صحنه نمی روند.

هم اکنون نمایش‌های «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در تالار اصلی، «بوی خواب» به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی، «آکواریوم» به کارگردانی سیامک احصایی در تالار چهارسو، «ما تا ابد در قطب می مانیم» به کارگردانی رحیم نوروزی در کافه تریای تالار چهارسو، «فرق اوسط» به کارگردانی رسول کاهانی و «آبجی» در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر پذیرای علاقه مندان تئاتر هستند.

اجرای نمایش «آبجی» به نویسندگی فرهاد امینی و کارگردانی مهدی شاه پیری پنجشنبه دوم آذر ماه با حضور ایرج طهماسب در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایسنا، کارگردان «آبجی» با اشاره به حضور ایرج طهماسب در اولین اجرای این نمایش بیان کرد: بسیار خوشحالم که استاد ایرج طهماسب به عنوان یکی از شناخته شده ترین هنرمندان تئاتر عروسکی وقت گذاشته و به دیدن نمایش گروه ما آمدند. من امیدوارم به یمن حضور این هنرمند عزیز و دوست داشتنی تئاتر ایران و استقبال مخاطبان در اولین اجرا، شاهد به صحنه رفتن نمایشی باشیم که بتواند با تماشاگران ارتباط خوبی برقرار کند.

ایرج طهماسب هم که ۳۰ سال از آخرین فعالیت‌هایش در مجموعه تئاتر شهر می‌گذرد، گفت: چند روز پیش از برخی دوستان شنیدم که یک نمایش عروسکی در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت از این جهت تصمیم گرفتم که امروز در اولین اجرای نمایش «آبجی» حضور پیدا کنم. البته پیش از این نیز با کارهای قبلی گروه آشنایی داشتم و همین موضوع انگیزه من را بیشتر کرد تا بیایم و از این نمایش دیدن کنم.

بر اساس این گزارش پس از امضای نمادین پوستر نمایش توسط ایرج طهماسب، گروه اجرایی این اثر نمایش اولین اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد.

نمایش «آبجی» از تولیدات جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک هر روز ساعت ۲۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

علاقه مندان و تماشاگران می توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و اطلاعات آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر به سایت این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید