از فردا تلویزیون سریال طنز دارد

    کد خبر :156179

پخش فصل دوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» به کارگردانی «سروش صحت» از شنبه (چهارم آذر ماه) ساعت ۲۰:۴۵، از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

فصل اول سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در ۲۸ قسمت از ۴ دی ۹۵ از شبکه سه پخش شد.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی نیز در ۴۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای که به قلم سروش صحت و ایمان صفایی به نگارش درآمده است که از شنبه ۴ آذر، هر شب از شنبه تا پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

قرار است فصل سوم این سریال نیز در ۳۰ قسمت برای سال آینده تولید شود.

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی از بازیگران این سریال هستند. هنرمند خردسال این سریال عرفان برزین است.

سریال مفرح و طنز «لیسانسه‌ها» با موضوع جوانان به احوالات و اتفاقات آنان می پردازد.

در خلاصه سریال «لیسانسه‌ها» آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

پخش فصل دوم مجموعه لیسانسه ها از ۴ آذر از شنبه تا پنجشنبه، ساعت ۲۰:۴۵ پخش می شود و باز پخش آن ۱:۳۰ بامداد ،۹:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید