فلن برای همکاری با تحقیقات درباره روسیه راهش را از ترامپ جدا کرد

    کد خبر :156043

وکلای مایکل فلن مشاور امنیت ملی سابق دولت ترامپ به تیم وکلای رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند که دیگر با آنها در مورد تحقیقات مربوط به مداخله روسیه به نفع ترامپ در انتخابات ۲۰۱۶ در ارتباط نخواهند بود که این می‌تواند نشانه نزدیک شدن هر چه بیشتر فلن به این تحقیقات و جدا شدن راه او از ترامپ باشد.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این تصمیم نشان می‌دهد که مایکل فلن احتمالا درصدد همکاری با تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مربوط به ارتباط ترامپ با روسیه و ورود او به مذاکراتی برای یک توافق است.

یک منبع آگاه که نامش را فاش نساخت به آسوشیتدپرس گفت: طی چند روز گذشته تیم وکلای فلن این تصمیم را به اطلاع تیم وکلای دونالد ترامپ رسانده است. معمولا در تحقیقات گسترده درباره یک پرونده، وکلای مدافع دخیل در پرونده اطلاعات مربوطه را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند اما زمانی که یکی از اهداف این تحقیقات درصدد مذاکره با دادستان‌ها بر سر یک توافق باشد، ادامه چنین ارتباطی غیراخلاقی خواهد بود.

رابرت کلنر یکی از وکلای فلن به درخواست برای اظهارنظر درباره این گزارش پاسخ نداد. این گزارش ابتدا از سوی نیویورک تایمز منتشر شد.

فلن ماه فوریه بعد از اعلام اینکه کاخ سفید به این نتیجه رسیده که او آنها را درباره ماهیت ارتباطاتش با سفیر روسیه در آمریکا گمراه کرده مجبور به استعفا از سمت مشاور امنیت ملی شد.

او در ماه ژانویه در FBI درباره ارتباطاتش با سرگئی کیسلیاک، سفیر روسیه در آمریکا بازجویی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید