رئیسی: کلید حل مشکلات کشور در دست جوانان است

    کد خبر :15566

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلید حل مشکلات در دست بیگانگان نیست، بلکه در دستان توانمند جوانان است و بی شک این کلید می تواند قفل همه مشکلات کشور را بگشاید.

به گزارش جماران حجت الاسلام ابراهیم رئیسی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با قفل های بسیار مواجه بوده ایم، اما با حضور مردم همه این قفل ها باز شد و اعتقاد داریم همچنان باز خواهد شد.
وی مشکلات بوجود آمده در کشور را ناشی از نگاه موجود به مسائل داخل و خارج کشور دانست و گفت: با کمک خدا و لطف حضرت ولی عصر(عج) تلاش می کنیم تا نگاهی توام با انقلاب اسلامی در کشور حاکم شود تا بدنبال آن بتوان مشکلات زندگی مردم، فقرا و بیکاران را برطرف کرد.
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در مناسبات مختلف از جمله ارتباط دولت با مردم و با بیگانگان باید رفتاری در تراز حکومت اسلامی از خود نشان داد.
رئیسی با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی خود در عرصه انتخابات اظهار کرد: در کشور برخی دوستان به صورت رسمی و غیررسمی در ستادها تلاش می کنند، اما بنده برای فعالیت های تبلیغاتی خود تشکیلات خاصی را به جز 10 نفری در تهران و تعداد اندکی در استانها پیش بینی نکردم و هرچه هست مردمی است.
وی افزود: فیلم تبلیغاتی خود را نیز پیشنهاد دادم بروند و از زندگی مردم فیلم تهیه کنند، چرا که مستند ما حرف دل مردم و زندگی مردم است.
رئیسی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک طلبه و خادم ملت وارد این عرصه شدم و امیدوارم هرچه خیر و صلاح نظام و مردم و رضایت پروردگار است، همان شود.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رئیسی پیش از دیدار با امام جمعه شهرکرد در حسینیه اعظم این شهر در جمع مردم سخنرانی کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید