آلودگی نفتی رودخانه کرج تکذیب شد

    کد خبر :155589

بازگیر گفت:گزارش آلودگی رودخانه کرج در حال تکمیل است که در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهیم کرد و جای نگرانی برایآلودگی آب شرب شهر تهران نیست.

به گزارش افکارنیوز، محمد حسین بازگیر رئیس اداره محیط زیست شهر تهران بااشاره بهواژگونی تانکر حمل سوخت گازوئیل و آلودگی نفتی رودخانه کرج در محدوده بالادست سد امیرکبیر در شهرستانک استان البرز اظهار کرد:اداره محیط زیست و نیروهای آتش نشانی آن منطقه بلافاصله اقدام به جمع آوری گازوئیل کرده و مقدار کمی از این سوخت وارد رودخانه شده که جای نگرانی نیست.

بازگیر با بیان اینکه آب شرب تهران آلوده نیست،گفت: حجم سوخت گازوئیل در حدی نبود که رودخانه و یا حتی سد را تحت تاثیر قرار داده و آلوده کند .

وی افزود: رودخانه به علت قدرت خود پالایی و همچنین کم بودن حجم سوخت می تواند آلودگی را رفع کند و ضمن اینکه آب سد و آب شرب شهری به طور مرتب توسط سازمان آب و فاضلاب نمونه برداری و پایش می شوند.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران اظهار کرد: آبی که درسد وجود دارد در نهایت به تصفیه خانه ریخته می شود واینگونه نیست که مستقیم از سد بارگیری و برای خانه ها تقسیم شود.

بازگیر در پایان گفت:گزارش آلودگی رودخانه کرج در حال تکمیل است که در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهیم کرد و جای نگرانی برایآلودگی آب شرب شهر تهران نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید