گزینه های هیئت مدیره پرسپولیس

    کد خبر :155579

تغییرات مدیریتی در هر بخشی امری اجتناب ناپذیر است و هر مدیر یک روز می آید و یک روز می رود. سیاسی و نژاد فلاح رفتند که جا برای طاهری باز شود و طاهری هم می رود تا یک مدیر دیگر بیاید.

به گزارش افکارنیوز، به هر حال نوع جدایی مهم است که طاهری بسیار ناراحت و دلگیر از پرسپولیس جدا شد.

طاهری یکی از مدیران عامل موفق پرسپولیس بود که اقداماتش در این تیم ماندگار شد. تسویه حساب با بدهکاران خارجی بزرگترین خدمت طاهری در پرسپولیس بود. همچنین به آرامش رساندن تیم و سه سال پیاپی در کورس قهرمانی بودن پرسپولیس از جمله دیگر اقدامات طاهری بود.

طاهری می توانست تا پایان فصل مشکلات را تحمل کند و در اردیبهشت یا خرداد ماه سال آینده از پرسپولیس جدا شود اما در پشت پرده اتفاقاتی رخ داد که وزارت ورزش و جوانان تاثیر گذار بود و طاهری اعطای ماندن را به لقایش بخشید.

طاهری مدتها پیش بود که قصد جدایی از پرسپولیس را داشت چرا که با وزیر ورزش و جوانان دچار اختلاف شده بود. مشکلات به حدی بزرگ و حاد بود که منجر به قطع همکاری طاهری با پرسپولیس شد.

وزیر ورزش و جوانان به خوبی می داند که مدیریت در پرسپولیس در مقایسه فدراسیون های دیگر سخت تر است، براین اساس سلطانی فر نگاه ویژه ای به این تیم پرطرفدار دارد. به هر حال هر گونه تغییر و تحولات در مدیریت پرسپولیس در جامعه تاثیر می گذارد.

طاهری با جدایی اش از پرسپولیس باعث شد که وزارت ورزش و جوانان در تنگنای سختی قرار بگیرد. به هر حال مشخص نیست که مدیر بعدی بتواند به اندازه طاهری در مدیریت پرسپولیس موفق باشد. این موضوعی است که وزارت ورزش را مقابل هواداران قرار داده است.

این روزها نام های مختلفی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس شنیده می شود که امیدواریم جوانگرایی در بخش مدیریتی صحت داشته باشد.

گفته می شود بازیکنان و ستاره های سابق در حال ورود به عرصه مدیریتی پرسپولیس هستند. مهدوی کیا و هاشمیان نام های کوچکی نیستند که امیدواریم تجربیات آنها در اروپا منشا خدمات ارزنده برای پرسپولیس باشد.

به هر حال باید دید وزارت ورزش و جوانان که آن قدر حرفه ای عمل می کند آیا می تواند امکاناتی در حد بوندس لیگا در اختیار پرسپولیس قرار بدهد تا بوندس لیگای های سابق ، پرسپولیس را رویایی کنند.

امیدواریم که این تصمیم بازی با اسم ستاره های سابق پرسپولیس نباشد و تصمیمی درست برای این تیم گرفته شود که نتیجه آن برگشت به عقب نباشد.

پرسپولیس حساس ترین روزهای فصل خود را سپری می کند و هر گونه تغییر در نتیجه گیری باعث می شود که شاهد شعارهایی از هواداران علیه وزارت ورزش باشیم.

به هر حال سلطانی فر دوست ندارد مقابل خیل عظیم هواداران پرسپولیس قرار بگیرد و دوست دارد در کنار آنها باشد.

همچنین بدترین تصمیم در موقعیت حساسی برای پرسپولیس گرفته شد و بازی با اسم ستاره ها رسانه ای شد تا وزارت ورزش اذهان مردم را از اصل موضوع دور کند که طاهری از پرسپولیس رفته است.

حال باید منتظر بود و دید که نفرجدید می تواند جایگزین مناسبی برای طاهری باشد و مسیر موفق او را ادامه بدهد یا نه!

البته هاشمیان و مهدوی کیا با کدام سابقه مدیریتی می خواهند پرسپولیس را اداره کنند و تصمیمات کلانی برای این باشگاه بگیرند. به نظر بهتر بود از مهدوی کیا و هاشمیان به جای استفاده در حوزه مدیریتی در کادر فنی استفاده می شد که بعد از جدایی برانکو کاسه چه کنم به دست نگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید