رشوه ۹۴ میلیارد روپیه‌ای نواز شریف به نمایندگانی که به نفع وی رای دادند

    کد خبر :155547

رهبر حزب تحریک انصاف با انتقاد از حمایت نمایندگان از نواز شریف اعلام کرد: این تصمیم کاملا مخالف رای قضات دادگاه عالی پاکستان بود .

به گزارش بازتاب به نقل از داون نیوز، عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف ضمن انتقاد از نمایندگان حامی نواز شریف رای آنها را مخالف آرا قضات دادگاه عالی پاکستان دانست.

عمران خان تصریح کرد پنج قاضی ارشد دادگاه عالی پاکستان نواز شریف را رد صلاحیت کردند، ولی متاسفانه عده‌ای از نمایندگان مردم در پارلمان پاکستان او را دارای صلاحیت می‌دانند.

رهبر حزب تحریک انصاف گفت : نواز شریف به نمایندگانی که او را دارای صلاحیت دانسته‌اند 94میلیارد روپیه رشوه داده است.

وی افزود: کسانی که نواز شریف را دارای صلاحیت دانسته باید از خجالت آب شوند زیرا تاریخ دموکراسی در جهان چنین روز سیاهی را به خاطر نمی‌آورد.

وی گفت: پس از محمد علی جناح من تنها سیاستمدار پاکستانی هستم که در خارج از کشور سرمایه به دست آورده و آن را وارد پاکستان کرده‌ام ولی نواز شریف بیش از 300 میلیارد روپیه مردم پاکستان را به سرقت برده و در خارج از کشور ذخیره کرده است.

عمران خان تاکید کرد: خاندان نواز شریف بیش از 30 سال است که اموال مردم پاکستان را سرقت می‌کنند، من یک بازیکن کریکت هستم و به سادگی توانستم صدها صفحه مستندات علیه آنان جمع آوری کنم، اگر آنها واقعا دلایلی مبنی بر فساد اقتصادی من دارند چرا آن را رسانه‌ای نمی‌کنند؟

کاپیتان سال‌های دور تیم ملی کریکت پاکستان اضافه کرد: تا کنون خاندان نواز شریف تنها یک نامه که منسوب به یک شاهزاده قطری است را به عنوان مستند بی‌گناهی خود به دادگاه ارائه کرده‌اند که به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی بیان کرد: بسیاری از مستنداتی که خاندان نواز شریف به دادگاه ارائه کرده‌اند جعلی بوده است، من اعلام می‌کنم حتی اگر یکی از مستنداتی که در خصوص فساد اقتصادی آنها به دادگاه ارائه کرده‌ام دروغین و جعلی باشد حاضرم سیاست را برای همیشه ترک کنم.

با شکایت عمران خان از نواز شریف دادگاه عالی پاکستان او را رد صلاحیت کرده و او تمامی مناصبی که داشت را از دست داد.

در آستانه انتخابات سال آتی پاکستان عمران خان به دنبال زدن تیر خلاص به نواز شریف و پیروزی در میدان بدون رقیب انتخابات است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید