بهره‌گیری از داعش در سرزمین‌های اشغالی توسط صهیونیست‌ها در آینده

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۷
    کد خبر :155404

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره آینده داعش گفت: باید در مرزهای سرزمین های اشغالی فلسطین منتظر توطئه جدید با بهره‌گیری از این گروهک ها علیه مقاومت باشیم.

حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به شکست گروهک تروریستی تکفیری داعش در سوریه و عراق و درباره آینده تحرکات این قبیل گروهها اظهار داشت: پشتیبانان داعش، با توجه به پیش‌بینی وضعیت امروز این گروهک، توطئه بعدی را زودتر رقم زده بودند که همان طراحی پیچیده آنها برای کردستان عراق بود که خوشبختانه با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه با شکست خوردن توطئه همه‌پرسی در کردستان عراق پیش از شکست کامل داعش در عراق و سوریه، قدری دچار آشفتگی شده اند و حتما به دنبال توطئه‌های تازه ای خواهند بود. این مثلث تلاش خواهد کرد که در خط مقدم تحرکات رژیم صهیونیستی، توطئه تازه ای علیه محور مقاومت طراحی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در چنین شرایطی، ما نیز باید آمادگی کامل را برای مواجهه با این شرایط داشته باشیم؛ هرچند آنها در مسیر انفعال هستند و این، جبهه مقاومت است که نسبت به گذشته بیشتر فعال شده است.

در گفتگو با  مهر،فلاحت پیشه با بیان اینکه تکفیری ها هنوز برای توطئه جدید جایابی نشده اند، تأکید کرد: معتقدم چالشی که الان آنها دارند، این است که پیوند مثلث آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه با تکفیری‌ها تا پایان ادامه پیدا نکرده و خود تکفیری ها نیز بعضاً فهمیده اند که این مثلث از آنها استفاده ابزاری کرده است.

وی افزود: با توجه به همه این شرایط، باید در مرزهای سرزمین های اشغالی فلسطین منتظر توطئه جدید با بهره‌گیری از این گروهک ها علیه مقاومت باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید