وزیر بهداشت بخاطر پزشک خانواده به مجلس می رود

    کد خبر :155051

سخنگو و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نشست مشترکی با وزیر بهداشت و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه برگزار خواهند کرد.
احمد همتی، از نشست مشترک روز چهارشنبه اول آذر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت ، معاونان وی و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه درمحل این وزارتخانه خبر داد و گفت: در این نشست بنده به اتفاق آقای نوبخت در محل وزارت بهداشت مسائل و موارد مربوط به طرح تحول نظام سلامت را بررسی و پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه مصوبات مجلس درخصوص طرح تحول مرتبط با سیستم ارجاع و پزشک خانواده است، افزود: به طورحتم دراین نشست علل و دلایل عدم اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع از مسئولان وزارت بهداشت پرسش می شود، یعنی باید مشخص شود که چه مشکلاتی بر سر اجرای این مصوبات مجلس وجود دارد.

به گزارش مهر،سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تصریح کرد: البته پزشک خانواده در ۲ تا ۳ استان به شکل کامل اجرایی شده است، ضمن اینکه به صورت پراکنده نیز درچندین استان مورد اجرا قرارگرفته است؛ به عنوان مثال تامین اجتماعی در در بیش از ۱۰ مرکز این مصوبات را اجرایی کرده است؛ اما باید درتمامی استان ها مورد توجه قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید