فرماندار شمیرانات خبر داد

اجرای طرح مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات از سال آینده

    کد خبر :154973

فرماندار شمیرانات از آغاز اجرای طرح مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات در سال 1397 خبر داد و افزود: در سال جاری توافقات اجرای این طرح را اخذ خواهیم کرد و از سال آینده شهرداری منطقه یک به عنوان متولی این طرح کار خود را آغاز خواهد کرد.

عزت الله خانمحمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح ساماندهی و مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات گفت: شهرداری منطقه یک تهران طرحی برای ساماندهی پسماند شمیران ارائه کرده است که با جانمایی اجرای این طرح می‌توان زباله‌های دو بخش لواسانات و رودبار قصران را نیز ساماندهی کرد.

وی افزود: جلسه مشترکی با محیط زیست و منابع طبیعی برگزار شد و بازدیدهای میدانی نیز از محل پیشنهاد شده برای اجرای طرح شهرداری منطقه یک انجام شده است و به محض توافق میان محیط زیست و منابع طبیعی پروژه شهرداری منطقه یک اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، زباله‌های شهرستان شمیرانات در این محل جمع‌آوری و با تکنیک‌های جدید و تکنولوژی روز بدون هیچ گونه عوارض زیست محیطی می‌تواند مدیریت شود. این اقدام در دستور کار جدی فرمانداری شمیرانات قرار گرفته و پیگیر هستیم که هر چه زودتر اجرایی شود.

وی تاکید کرد: مقدمات اجرای این پروژه در سال جاری فراهم خواهد شد اما اجرای آن احتمالا در سال آینده انجام خواهد شد. تلاش می‌کنیم اخذ توافقات دستگاه‌های ذیربط و تنظیم تفاهم‌نامه چند جانبه میان دستگاه‌های ذیربط در سال جاری انجام شود و شهرداری منطقه یک به عنوان متولی کار بتواند از اواخر سال جاری کار خود را آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید