المیادین: بیانیه اتحادیه عرب اوج بی اخلاقی حکام عرب است

    کد خبر :154597

پایگاه خبری المیادین بیانیه اتحادیه عرب ضد ایران و حزب الله را اوج بی اخلاقی حکام عرب ضد امت اسلام دانست و تاکید کرد که صدور این بیانیه از سوی رژیم‌هایی که حامی اصلی تروریسم در منطقه هستند، عجیب نیست.

پایگاه خبری شبکه المیادین لبنان در مقاله‌ای با اشاره به تروریست نامیده شدن حزب‌الله لبنان از سوی اتحادیه عرب نوشت که این توصیف و تعهد وزرای خارجه رژیم‌های عربی به تحت پیگرد قرار دادن حزب‌الله و جنبش انصار الله و تاکید تلویحی بر تحت تعقیب قرار دادن جنبش حماس و جهاد اسلامی و کمیته‌های مردمی نشان داد که آنها ناتوان‌تر از آن هستند که اهل جنگ یا صلح و ثبات باشند. چنین رفتارهایی نمی تواند باعث ترس کسی بشود یا تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری‌های آنها داشته باشد.

المیادین در این مقاله تأکید می‌کند که حزب‌الله لبنان یک گروه تروریستی نیست، بلکه گروهی است که برای آزادی عرب ها و مسلمانان و آزادی سرزمین‌های مقدس در فلسطین مبارزه می‌کند و ان‌شاءالله روزی برای آزادسازی اراضی اشغالی پیش‌قدم خواهد شد. تروریست‌ها همان رژیم صهیونیستی و حامیان آن از میان رژیم‌های عربی هستند که وزرای خارجه آنها نمایندگی این کشورها در اتحادیه عرب را بر عهده داشتند. رژیم صهیونیستی نوک پیکان تروریسم است و ایدئولوژی آن مبتنی بر تروریسم و کشتار فلسطینی‌ها و آواره کردن آنها صورت گرفته است. رژیم‌های عربی حتی قبل از سال 1948 به صهیونیست ها برای تسلط بر اراضی فلسطین و آواره کردن ملت آنها کمک کرده اند و برخی رهبران عربی و حتی برخی شخصیت‌های فلسطینی نیز همکاری هایی در این زمینه دست داشتند.

اشغالگری نوعی تروریسم است و رژیم صهیونیستی منبع اصلی تروریسم در منطقه و جهان به شمار می‌رود. اگر این رژیم وجود نداشت، گروه‌های تروریستی که تا این حد به عرب‌ها و مسلمانان بدی کردند، به این مقدار توسعه پیدا نمی‌کردند. رژیم‌های عربی بعد از رژیم صهیونیستی دومین منبع اصلی تروریسم به شمار می‌روند. این رژیم‌ها ملت‌های عربی را با تقسیم کردن آن در برابر دشمنان و وادار کردن آنها به شکست در تمامی سطوح زندگی خوار و ذلیل کردند. این رژیم‌ها انواع ظلم و ستم ها را ضد ملت خود اعمال کرده و نیروهای امنیتی خود را بر آنها مسلط کرده اند. سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های عربی قوی‌ترین و زشت‌ترین تهدیدات برای شهروندان عرب زبان است و همواره عرب ها را تحت تعقیب و شکنجه و سرکوب و بازداشت قرار می دهد و زندگی را به آنها سخت گرفته و آنها را در ترس و ناراحتی نگه می‌دارد. رژیم‌های عربی مردم خود را می ترسانند و خواب خوش را از آنها گرفته و آنها را از کوچک‌ترین حقوق انسانی خود منع می کنند.

نه رژیم صهیونیستی و نه رژیم‌های عربی حق صحبت کردن در رابطه با تروریسم را ندارند، هر دوی آنها برادران شیطان و دشمن خدا و انسان هستند. این حزب الله است که قدرت و شایستگی خود را در دفاع از امت اسلام نشان داده است. این گروه از نظر تعهد و شجاعت و آموزش و سازماندهی و فداکاری و قهرمانی در تاریخ بی‌سابقه است. این حزب دو بار رژیم صهیونیستی را شکست داد و خدمات بزرگی به مقاومت فلسطین ارائه کرده که در سه جنگ متوالی در برابر ارتش صهیونیستی ایستادگی کرده است. کسانی که امت اسلام را در برابر دشمنانش خوار و ذلیل می‌خواهند ، این حق را ندارند که به حزب الله و رهبر آن یعنی سید حسن نصرالله تعدی کنند.

به گزارش تسنیم، سید حسن نصرالله رهبر عربی منحصربه‌فردی است که باید رهبری امت عربی را در دست بگیرد. حزب الله قطعا رهبری مبارزه ضد رژیم صهیونیستی را برعهده خواهد گرفت و او کسی است که تاریخ در درخشان ترین صفحات خود از او مطالب زیادی خواهد نوشت.

حزب الله یک گروه با اخلاق بالا است که همگی عناصر آن از این ویژگی برخوردار هستند. آنها همگی سطح بالای روحیه اخلاق خود را در میدان های مبارزه اثبات کرده اند. اگر تنها یک گروه باشد که در برابر تروریست‌ها مقاومت کند ، همان حزب‌الله است. البته عجیب نیست که رژیم‌های عربی که گروه‌های تروریستی را با پول و تسلیحات خود تجهیز می کردند تا دولت های عربی را تخریب کنند، در اردوگاه مخالف این گروه مبارز قرار بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید