برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی آسیایی بدون حضور وزیر ورزش و جوانان/ سالن مسابقات کبدی آسیایی آماده بهره‌برداری است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۱
    کد خبر :154337

مدیرکل ورزش و جوانان از برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی آسیایی بدون حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: علت عدم حضور وزیر ورزش و جوانان برای این مراسم حضور در مراسمی در تهران و پیگیری موضوعات کلان ورزش کشور بوده که به ما اینگونه اعلام شده است.
بهمن طیبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان در خصوص مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که در گرگان برگزار می‌‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا از سه ماه گذشته جلسات جدی و پیگیری مجدانه برای برگزاری مسابقات در استان و با هماهنگی فدراسیون کبدی برگزار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی فعالیت‌ها طبق برنامه در حال انجام است و حتی از برنامه‌ها جلو هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: سالن برگزاری مسابقه آماده است و امروز سالن به طور کامل آماده می‌شود و فردا مراسم تمرینی افتتاحیه مسابقات برگزار می‌‌شود تا آخرین هماهنگی‌ها نیز بررسی شود.

طیبی گفت: کمیته گردشگری برای بازدید تیم‌های خارجی از مکان‌های گردشگری گرگان و استان گلستان تشکیل شده و این بازدیدها در صورت درخواست تیم‌ها انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: ایجاد شور اجتماعی، توسعه اقتصادی، ایجاد انگیزه قهرمانی بین ورزشکاران و تلاش مضاعف برای اخذ میزبانی رشته‌های ورزشی، تمرین کار تیمی و مدیریت ورزشی در استان گلستان از جمله ویژگی‌‌های برگزاری این مسابقات است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا یک اتفاق بزرگ و بسیار خوب در گرگان و استان گلستان است و اگر بتوانیم با برگزاری این مسابقات زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی را فراهم کنیم به طور قطع می‌توانیم در آینده شاهد خوب ورزشی باشیم.

طیبی بیان کرد: اگر ورزشگاه 6 هزار نفری در استان گلستان داشتیم به طور قطع بعد از این میزبانی به دنبال میزبانی مسابقات توپی می‌رفتیم.

وی گفت: افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر جمعه ساعت 17 بدون حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌های این مسابقات را وزارت ورزش، فدراسیون کبدی و حامیان مالی بر عهده گرفتند و مشکلی برای پرداخت هزینه‌ها وجود ندارد.

طیبی بیان کرد: این مسابقات باعث شد سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به شکل ظاهری مناسبی رسید و هزینه آن را بعد از مسابقات اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: داور و ناظر خارجی در مسابقات داریم و در قسمت آقایان پنج داور و در قسمت بانوان نیز هفت ناظر و داور خارجی داریم که کار قضاوت را پیگیری می‌کنند و نماینده فدراسیون جهانی آقای محمد سرور به استان گلستان خواهند آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با تقدیر از شهرداری گرگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: من از این دو مجموعه بسیار متشکرم و هر آنچه ما درخواست کردیم به واقع به خوبی انجام دادند.

طیبی گفت: نماد GORGAN 2017 که در محور ناهارخوران گرگان نصب شده باعث ایجاد سوال و کنجکاوی مردم شده که این زمینه‌ای برای معرفی بهتر رشته کبدی و مسابقات آسیایی است.

وی تاکید کرد: استقبال از تیم‌ها موضوعی فراتر از تکلیف ما بود و بالغ بر 20 مسابقات بین‌المللی رفته‌ام و هیچ جا اینگونه از ما استقبال نکردند و حتی در مسابقات المپیک نیز استقبال اینگونه انجام نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان علت حضور تیم‌های ورزشی با وسیله نقلیه زمینی به گرگان را محدودیت پروازهای فرودگاه گرگان اعلام کرد و گفت: نکته مهم این است که یکبار استقبال در فرودگاه امام خمینی (ره) گرگان توسط فدراسیون انجام می‌شود و یک استقابل نیز در گرگان انجام می‌شود و کسانی که نقدهای نادرستی به این موضوع انجام می‌دهند نمی‌خواهند این مسابقات به خوبی برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید