محجوب: با شکست جودوکاران سنگین وزن حس غرور به من دست می‌دهد/خوشحالم دست خالی از هلند برنگشتم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
    کد خبر :154187

نماینده سنگین‌وزن تیم ملی جودوی ایران گفت: مبارزه کردن با جودوکاران سنگین وزن برای من لذت‌بخش است و با شکست آنها احساس غرور به من دست می‌دهد.
جواد محجوب ، پس از کسب مدال برنز در آخرین مرحله مسابقات گرندپری در سال 2017 که به میزبانی هلند برگزار شد، اظهار داشت: مسابقات خوبی در روتردام برگزار شد. بعد از المپیک ریو در هیچ مسابقه‌ای روی تاتامی نرفته‌ بودم و در واقع رقابت سختی را داشتم. برای اولین بار در وزن جدید مبارزه کردم و شرایط دشواری را داشتم. خوشبختانه توانستم با شکست حریفانم در جدول رده‌بندی به مدال برنز برسم. خوشحالم از اینکه بعد از 15 ماه دسته خالی به کشورم بازنگشتم. مهم این بود که دسته خالی به ایران نیامدم و خدا را شکر می‌کنم.

محجوب در پاسخ به این سوال آیا در مسابقات گرند اسلم توکیو که دو هفته آینده برگزار خواهد شد شانس کسب مدال داری یا خیر، اظهار داشت: خوشبختانه در طول این مدت برنامه‌ ریزی‌های خوبی برای خودم داشتم و حتی اگر دو ماه بیشتر تمرین می‌کردم قطعا رنگ مدال من در هلند بهتر از این می‌شد. من حتی می‌توانستم در مسابقات مراکش نیز حضور پیدا کنم و به مدال برسیم. مسابقات گرند اسلم توکیو 2 هفته دیگر آغاز می‌شود و ما در این رقابت‌ها کار سختی را پیش رو داریم، این مسابقات جزو بهترین رقابت‌های دنیا است. گرند اسلم پاریس،‌توکیو و مسکو از سخت‌ترین مسابقات در این مرحله هستند. در رقابت‌هایی که قرار است دو هفته دیگر در توکیو برگزار شود نفرات اول تا سوم مسابقات جهانی مجارستان به طور رسمی به این مسابقات دعوت شدند تا سطح فنی این مسابقات بالا رود.

به گزارش فارس ، نماینده سنگین‌ وزن تیم ملی جودوی ایران در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر اختلاف وزنی که در سنگین وزن بین جودوکاران وجود دارد، فکر نمیکنی در مسابقات بعدی با مشکل روبرو شوی؟،گفت: نقطه قوت من در سنگین وزن این است که از لحاظ چابکی و مبارزه سرعتی از حریفانم چند گام جلوتر هستم،‌ آنها فقط از نظر قد و هیکل از من بالاتر هستند اما من در چابکی و مبارزات سرعتی نسبت به خریفانم خیلی بهتر هستم. در این مسابقات من 115 کیلو بودم و حریفم 140 کیلو، واقعا شرایط یکسانی نداشتیم. مبارزه کردن با چنین جودوکارانی برای من لذت‌بخش است و با شکست آنها احساس غرور به من دست می‌دهد. فعلا اولین قدم را که خیلی خوب برداشته‌ام امیدوارم در ادامه راه با شرایط جسمانی که دارم دوباره موفق شوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید