تهران آذرماه را با هوای «سالم» شروع کرد

    کد خبر :154175

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری شرایط هوای سالم در شهر تهران خبر داد و گفت: این شر ایط تا فردا (۲ آذرماه) در بیشتر مناطق تهران تداوم خواهد داشت.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن پیش‌بینی شرایط کیفی هوای تهران اظهار کرد: وضعیت کیفیت هوای تهران در حال حاضر با شاخص ۵۷ در شرایط سالم قرار دارد.

مدیرواحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به شرایط جوی تهران گفت: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و بارش پراکنده به ویژه در شبانگاه انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، این شرایط طی فردا کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان اظهارکرد: با تداوم این شرایط در روز جمعه (۳ آذرماه) وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و جنوب غربی در برخی ساعات دور از انتظار نیست همچنین دمای تهران طی روزهای پایانی هفته کاهش محسوسی خواهد یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید