ناصرامانی: اظهارات پیرامون خط 7 مترو حاصل نظرات غیرکارشناسی است

    کد خبر :154126

معاون سابق شهرداری: طبیعی است که وقتی پروژه ای همزمان افتتاح شده و در حال تکمیل می باشد شاهد کابل های برق بیرون افتاده برای تکمیل پروژه باشیم.

به گزارش افکارنیوز؛ متاسفانه یکی از پرتکرارترین واکنش ها توسط مدیران جدید دولتی و شهری، زیر سوال بردن خدمات و تلاش های مدیران قبلی بوده تا بدین صورت خود را ناجی مردم نشان دهند. وای به روزی که در این راستا؛ مردم قربانی جناح بندی ها و غرض ورزی های سیاسی شوند. یکی از این اقدامات سیاسی که توسط شهرداری تهران صورت پذیرفته، تعطیلی خط 7 متروی تهران به بهانه عدم ایمنی مناسب بوده که وضعیت حمل و نقل عمومی را نیز این تعطیلی به تبع خود مختل نموده است.

ناصر امانی (معاون سابق برنامه ریزی شهرداری تهران) در مصاحبه اختصاصی با افکار نیوز؛ برخی از اظهارنظرها پیرامون عدم ایمنی خط 7 مترو تهران را ناشی از عدم بررسی کارشناسی و تقابل سیاسی دانسته و عنوان می کند: در زمان افتتاح خط 7 متروی تهران برخی شائبه ها پیرامون عدم ایمنی خط 7 مترو وجود داشته که در همین راستا هیئتی به ریاست آقایان دنیامالی(رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر) و آقای اقبال شاکری که هردو بزرگوار دکترای این زمینه را دارند، برگزار گردید.

وی افزود: طبق بررسی های بزرگواران اعلام شده بود که به اندازه نیاز و عبور واگن ها هواکش تعبیه شده است. برخی از اعضای شورای شهر که قانع نشده بودند همچون آقای رحمت الله حافظی خودشان هیئت دیگری برای بررسی این موضوع تشکیل داده و از نزدیک اقدامات ایمنی به آنها توضیح داده شد و همچنین مساله استحکام لازم ریل های قطار برای عدم واژگونی نیز بررسی گردید و دیگر اعضای شورای شهر نیز توضیحات را پذیرفتند، حالا چه شده که عده ای دوباره بر طبق عدم ایمنی می کوبند، اینجاست که شائبه های نظرات غیرکارشناسی برای ایجاد خوراک رسانه ای و سیاسی مطرح می شود.

معاون سابق شهرداری تهران همچنین انتشار برخی از تصاویر که کابل های برق بیرون افتاده از مترو را نمایش می دهد، حاصل شیطنت رسانه ای دانسته و در این باره عنوان نمود: طبیعی است که وقتی پروژه ای همزمان افتتاح شده و در حال تکمیل می باشد شاهد کابل های برق بیرون افتاده برای تکمیل پروژه باشیم. رسانه ها با انتشار چنین تصاویری صرفا به دنبال جذب مخاطب برای القای اهداف خود هستند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید