کنسرت خواننده تازه کار موسیقی پاپ عقب افتاد/عکس

    کد خبر :154117

مدیر برنامه های مهدی مدرس گفت: قرار بود کنسرت تهران این خواننده 9 آذرماه در سالن اریکه ایرانیان با اجزای ترکیبی از جدیدترین قطعات منتشر شده به روی صحنه رود اما به دلیل همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه این کنسرت به 23 آذرماه موکول شد.

به گزارش افکارنیوز، ایمان عابد مدیر برنامه های مهدی مدرس خواننده موسیقی پاپ درباره کنسرت مهدی مدرس گفت: قرار بود نهم آذرماه کنسرت این خواننده در سالن اریکه ایرانیان تهران با اجزای ترکیبی از جدیدترین قطعات منتشر شده به روی صحنه رود اما مهدی مدرس به دلیل همدردی با زلزله زدگان کرمانشاه این کنسرت را به 23 آذرماه موکول کرد.

وی درباره کنسرت های استانی نیز افزود: کنسرت ارومیه زودتر از سایر شهرها برگزار می شود و مذاکره برای برگزاری کنسرت در شهرهای دیگر ادامه دارد.

این مدیر برنامه درباره قطعات جدید مهدی مدرس خاطرنشان کرد: قطعات جدید زیادی با همکاری انوشیروان تقوی، بهروز علیاری و بسیاری دیگر از دوستان ساخته شده است که به دنبال انتشار آن هستیم. 9 قطعه مهدی مدرس آماده و مجوز گرفته است و یکی از آن ها تا قبل از برگزاری کنسرت عرضه می شود.

گفتنی است؛ آخرین قطعه منتشر شده از مهدی مدرس “بعد تو” نام دارد که در نیمه آبان ماه منتشر شد. این خواننده همچنین برای اجرای تیتراژ یک سریال و یک فیلم سینمایی به دنبال انعقاد قرار داد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید