افزایش هزار درصدی مبادلات ارزهای مجازی

    کد خبر :153844

در کنار ۸٫۵ برابر شدن قیمت بیت‌کوین طی سال‌ جاری حجم مبادلات ارزهای مجازی در جهان نیز هزار درصد افزایش یافته و به ۲ میلیارد دلار در روز رسیده است.

طی ساعات گذشته بیت‌کوین توانست با عبور از مرز ۸۲۰۰ دلار رکورد قیمت جدیدی را به نام خود ثبت کند.

با رسیدن ارزش بیت‌کوین به این رقم این ارز مجازی از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش ۸۵۰ درصدی تجربه کرده است. به طور کلی نوامبر ماه پرنوسانی را برای بیت‌کوین رقم زده است.

اوایل ماه جاری ارزش بیت‌کوین به ۵۵۰۰ دلار سقوط کرد اما پس از آنکه بورس کالای شیکاگو از آغاز مبادلات ارزهای مجازی خبر داد، بیت‌کوین دوباره روندی افزایشی را در پیش گرفت.

به طور کلی بازار ارزهای مجازی با ورود موسسات سرمایه‌گذاری نیز گرم شده است. بانک گلدمن‌سکس و سیتی‌گروپ اعلام کردند که در حال تحقیق درباره ارزهای مجازی و تکنولوژی پشت آنها هستند و امکان دارد که این ارزها را به پورت‌های خود اضافه کنند.

به گزارش فارس،در کنار ۸٫۵ برابر شدن قیمت بیت‌کوین طی سال‌ جاری حجم مبادلات ارزهای مجازی در جهان نیز هزار درصد افزایش یافته و به ۲ میلیارد دلار در روز رسیده است.

ارزش بیت‌کوین در ابتدای سال جاری کمتر از هزار دلار بود و هم اکنون ۸۵۰ درصد افزایش یافته است. حجم سرمایه‌ای کل بیت‌کوین‌های بازار نیز به ۱۳۷ میلیارد دلار رسیده است. هم‌اکنون ارزش بیت‌کوین‌های درون بازار از بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند مک‌دونالد و زیمنس فراتر رفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید