گزارش وزیر نفت از اجرای قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با توتال

    کد خبر :153837

وزیر نفت با حضور در جلسه کمیسیون انرژی گزارشی از آخرین وضعیت اجرای قرارداد فاز ۱۱ پارس جنوبی با شرکت توتال را ارائه کرد.

اسدالله قره‌خانی با تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون انرژی، گفت: بیژن زنگنه، وزیر نفت برای پاسخ به سوال نمایندگان در جلسه امروز حضور داشت و نمایندگان سوال‌کننده هم در خصوص برندینگ جایگاه‌های سوخت، استفاده از دانش فنی و تکنولوژی در طرح‌ها، باشگاه نفت و نیرو و آتش‌سوزی‌های اخیر در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها سوالات خود را مطرح کردند.

وی افزود: در رابطه با برندینگ جایگاه‌های سوخت مقرر شد که وزیر نفت و معاون پالایش و پخش نامه‌ای بنویسند که فعلا پذیرش بیشتر شرکت‌ها متوقف شود تا این موضوع تعیین تکلیف گردد که چه سیاستی را اتخاذ کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین بیان کرد: در زمینه استفاده از دانش فنی و تکنولوژی در طرح‌ها یک ماه فرصت داده شد تا بررسی‌های بیشتری به عمل آید.

قره‌خانی اظهار کرد: سوال کریمی قدوسی و قاضی‌پور در خصوص باشگاه نفت و نیرو و آتش‌سوزی‌های اخیر در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها نیز به دلیل اینکه این دو نماینده قانع نشدند، به صحن علنی مجلس ارجاع شد.

به گزارش ایسنا،این عضو هیات‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس همچنین بیان کرد: وزیر نفت گزارشی از آخرین وضعیت اجرای قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با شرکت توتال را ارائه کرد و گفت توتال کمافی‌السابق کار خود را به پیش می‌برد و حتی در شرف قرارداد با پیمانکاران داخلی است، لذا در حال حاضر عقب‌ماندگی در اجرای پروژه‌ها نداریم و توتال هم طبق زمان‌بندی کار خود را انجام می‌دهد، در خلال کار هم مسئله‌ای مشاهده نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید