تمام اموال مسروقه را به خزانه ملی پاکستان بازخواهیم گرداند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۳۹
    کد خبر :153566

جاوید اقبال رئیس سازمان بازرسی پاکستان ضمن تهدید مفسدان اقتصادی این کشور از بازگرداندن اموال دزدیده شده خبر داد

به گزارش بازتاب به نقل از اکسپرس نیوز جاوید اقبال رئیس سازمان بازرسی پاکستان در سخنانی همه مفسدان اقتصادی این کشور را تهدید کرد.

جاوید اقبال تاکید کرد: در حال حاضر بدهی‌های خارجی پاکستان به رقمی بیش از 84 میلیارد دلار رسیده است، و به همین دلیل تمام اموالی که سرقت شده است را شناسایی کرده و به خزانه ملی کشور بازخواهیم گرداند.

رئیس سازمان بازرسی پاکستان افزود: باید نام فساد اقتصادی را از نام پاکستان جدا کنیم و این اولین خواسته ما خواهد بود، لذا از دادگاهی و سپس مجازات هیچ مجرمی واهمه‌ای نخواهیم داشت.

وی سپس افزود: از بین 179 پرونده بزرگ فساد اقتصادی، 96 پرونده در حال بررسی است، 25 پرونده مراحل بازرسی را می‌گذراند و 33 پرونده نیز به نتیجه رسیده است.

او گفت: ما می‌خواهیم ظرف مدت نهایتا 3 ماه تمامی این پرونده‌ها را به نتیجه برسانیم و اموال به سرقت‌رفته مردم پاکستان را از مجرمین بازستانده و به خزانه برگردانیم.

جاوید اقبال به تازگی رئیس سازمان بازرسی پاکستان شده و اینک مسئولیت رسیدگی به پرونده مهم و حساس نواز شریف را در زمینه فساد اقتصادی به عهده دارد.

نام وی توسط حزب مردم پیشنهاد داده شده و شاهد خاقان عباسی نخست‌وزیر پاکستان با ریاست وی بر سازمان بازرسی پاکستان موافقت کرد.

عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف بارها اعلام کرده است که تنها در صورتی رای نهایی سازمان بازرسی پاکستان را خواهد پذیرفت که مطابق عدل وعدالت باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید