طلوتی: برای حضور در اردوی تیم ملی شرایط ایده‌آلی دارم/مربیان قبلی کلا قهرمان سوزی کردند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
    کد خبر :153263

نماینده بوکس ایران در المپیک لندن گفت: در طول این مدت به صورت انفرادی در بابلسر تمریناتم را به شدت پیگیری کردم و برای حضور در اردوهای تیم ملی شرایط ایده‌آلی دارم.

مهدی طلوتی در پاسخ به این سؤال که شنیده شده با تصمیم کادر فنی تیم ملی قرار است در اردوهای تیم ملی حضور پیدا کنیم آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: ابتدا جا دارد از افشین داوری سرپرست فدراسیون و اکبر احدی سرمربی تیم ملی تشکر کنم که به بنده اعتماد کردند و دوباره به اردوهای تیم ملی دعوتم کردند، امیدوارم با حضور در اردوهای تیم ملی و کسب موفقیت جواب اعتماد آنها را بدهم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به دوری یک ساله شما در تیم ملی آیا شرایط آمادگی شما برای حضور اردوها مهیا است یا خیر،‌گفت: در طول این مدت به صورت انفرادی در بابلسر تمریناتم را به شدت پیگیری کردم و برای حضور در اردوهای تیم ملی شرایط ایده‌آلی دارم، متأسفانه دوره قبل سرمربیان تیم ملی به اردوها دعوتم نکردند و نمی‌دانم بر چه مبنای من را به اردوها دعوت نکردند، آنها می‌خواستند باتجربه ها را کنار بگذارند و از کم‌ تجربه‌ها استفاده کنند، نمی‌دانم جواب گرفتند یا خیر، فقط این را می‌دانم که کلاً قهرمان‌ سوزی کردند.

نماینده تیم ملی بوکس در المپیک لندن در ادامه صحبت های خود، خاطرنشان کرد: تنها یکبار وقتی روی تخت بیمارستان بودم به اردوهای تیم ملی دعوتم کردند، اما زمانی که دوران نقاهت‌‌ام تمام شد و تمریناتم را شروع کردم، دیگر مهدی طلوتی را به اردوها دعوت نکردند، اصلاً وقتی روی تخت بیمارستان بودم برای جویا شدن حال من یک تماس نگرفتند. نمی‌دانم چرا یک سال و نیم طلوتی را به اردوهای تیم ملی راه ندادند.

طلوتی در پاسخ به این سؤال که آیا برای حضور در اردوهای تیم ملی مشکلی سر راه شما وجود ندارد، گفت: از شهردار و رئیس شورای شهر بابلسر تشکر می‌کنم، با هماهنگی این دوستان نامه‌نگاری‌ها برای اجازه مرخصی من مورد تأیید قرار گرفته و از هفته آینده به احتمال فراوان در اردوهای تیم ملی حضور خواهم داشت.

به گزارش فارس ، وی در پاسخ به این سؤال که آیا انتخاب اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی از سوی سرپرست فدراسیون تصمیم صحیحی بوده یا خیر، گفت: دوست ندارم وارد حاشیه شوم، اما رزومه همه مربیان مشخص است، به نظرم کسی که کار کرده، رزومه او مشخص است، در حال حاضر کسی نمی‌تواند بگوید احدی مربی بدی است. ما همه شاگرد او هستیم و می‌دانیم که سطح و کلاس بوکس او در چه حدی است. احدی در حال حاضر یکی از بهترین مربیان ایران است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید