ردپای اقوام وزیر کشور در مناقصه ۸۶۰۰ میلیارد ریالی

    کد خبر :152864

نماینده مردم نجف آباد در مجلس: اوج فاجعه در پرونده مناقصه ۸۶۰۰ میلیارد ریالی سامانه هوشمند حمل و نقل، تغییر مدیری است که به نحوه برگزاری مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع نرفته است.
ابوالفضل ابوترابی گفت: متاسفانه در وزارت کشور و در یکی از اتحادیه‌های زیرمجموعه سازمان شهرداری‌ها مناقصه‌ای با نام سامانه هوشمند ناوگان حمل و نقل برگزار شده بود که در آن یک سری اتفاقات ناگواری در حال وقوع بود؛ جای تعامل و ابهامات فراوانی دارد.

وی ادامه داد: مناقصه سامانه هوشمند حمل و نقل برگزار شده اشکالات حقوقی و فنی متعددی بر آن وارد است که بخش حقوقی با توجه به ایرادات دستور ابطال آن را داده است.

نماینده مردم نجف آباد تصریح کرد: این مناقصه علاوه بر اشکالات حقوقی، ایرادات فنی متعددی هم دارد. برای مثال چارچوب فنی مشخصی را برای این دستگاه تعیین نکرده و با سیستم Gps عمل می‌کند که این خودش محل اشکال است، زیرا در صورت تحریم این طرح متوقف خواهد ماند و از لحاظ امنیتی نیز خودرو هایمان توسط دیگران رصد می‌شود.

عضو کمیسیون شورا تصریح کرد: از پیگیری‌کنندگان این مناقصه که رقم آن در حدود ۸۶۰۰ میلیارد ریال می‌باشد یکی از اقوام سببی آقای وزیر کشور که در گذشته از معاونین و اکنون مشاور ایشان هستند، نیز می‌باشند.

در گفت‌وگو با دانشجو وی اظهار داشت: اوج فاجعه در این پرونده، تغییر مدیری است که به نحوه مناقصه معترض بوده و زیر بار این موضوع نرفته است.

ابوترابی در پایان گفت: فردا در جلسه کمیسیون شورا‌ها که با حضور وزیر کشور خواهد بود در این خصوص به ایشان تذکر داده و خواسته خواهد شد که مانع عملیاتی شدن مناقصه شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید