«مصادره» یک فیلم کمدی- سیاسی

    کد خبر :152701

به گفته مسعود سلامی فیلمبردار «مصادره»، این فیلم یک اثر کمدی سیاسی است که بخش کمدی آن مانند برخی آثار سخیف نیست.

به گزارش افکارنیوز، مسعود سلامی فیلمبردار سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی هستم که قسمت های خارج از کشور آن به پایان رسیده است و هم اکنون در تهران مشغول به کار هستیم.

وی افزود: مهران احمدی از دوستان قدیمی من است که از وقتی او دستیار کارگردان بود با یکدیگر همکاری داشتیم و او را می شناختم در حال حاضر هم هرچند او به واسطه «مصادره» به عنوان یک فیلم اولی شناخته می شود اما به نظرم یک فیلم اولی نیست چون سابقه زیادی در حرفه دستیار کارگردانی و بازیگری داشته است از همین رو در کارگردانی بسیار مسلط و خوب ظاهر می شود و این فیلم فضای گرمی دارد.

سلامی بیان کرد: «مصادره» یک فیلم کمدی- سیاسی است و در روزهایی که کمدی‌ها بیشتر سخیف شده‌اند، می تواند انتظارات مخاطبان را برآورده کند و منتقدان و مخاطبان را با موضوع کمدی آشتی دهد.

این فیلمبردار سینما بیان کرد: تدوین این فیلم به صورت همزمان انجام می شود و ما نیز مشغول فیلمبرداری در نقاط مختلف تهران مانند ولنجک هستیم که در نهایت فیلمبرداری این فیلم در تهران به پایان می رسد.

وی در پایان گفت: این روزها همزمان مشغول بررسی پیشنهادهای دیگر سینمایی نیز هستم.

فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی در حال تولید است تا برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم…»

رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میرطاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میرعابدینی، سیامک صفری، میلنا واردانیان، لوسینه گیراگوسیان، آلیسا میلکستیان و مهران احمدی به همراه بازیگران کودک امیرصدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید