رهبر معظم انقلاب: از ساعات اول حادثه دائماً به مسئولان سفارش‌های لازم را کرده‌ام / مطمئنم با همت جوانان غیور، روستاها بهتر از قبل ساخته خواهد شد

    کد خبر :152560

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ادامه حضور در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، از روستاهای کوئیک مجید، کوئیک عزیز، کوئیک حسن، سراب ذهاب و قلعه بهادری بازدید کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع مردم این روستاها ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌زدگان گفتند: من از ساعات اول حادثه دائماً به مسئولان برای رسیدگی به حال مردم سفارش های لازم را کردم تا بخشی از مشکلات شما عزیزان حل شود و خوشبختانه نیروهای مسلح و غیرمسلح کارها و تلاش های خوبی تا کنون انجام داده اند که لازم است این فعالیت ها با قوت ادامه یابد.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خسارات سنگین زلزله و نابود شدن کامل برخی از روستاها، افزودند: از اینکه شما جوانان مومن و بانشاط را از نزدیک زیارت کردم بسیار خرسندم و مطمئنم به لطف خدا و با تلاش مسئولان و همت مردم و شما جوانان عزیز، روستاها بهتر از قبل ساخته خواهد شد.

ایشان از خداوند متعال، صبر و سکینه و نزول رحمت الهی را بر زنان و مردان غیور و باوفای کرمانشاه مسئلت کردند و گفتند: امروز ما در این تلخی‌ها و غم‌ها با شما شریک هستیم و امیدواریم بتوانید زندگی را از نو بسازید تا در شادی‌ها نیز با شما شریک باشیم و این حادثه، بهانه‌ای برای تخفیف آلام روستاهای کرمانشاه شود که پیش از زلزله نیز مشکلات زیادی داشتند.

جلسه رسیدگی به مشکلات زلزله‌زدگان و تصمیم‌گیری در خصوص بازسازی و امداد این مناطق با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان ذی‌ربط برگزار شد. مشروح خبر این جلسه متعاقباً منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید