طرح فروش فوری رنو کپچر ۲۰۱۷ با قیمت جدید

    کد خبر :152550

ایران خودرو طی ابلاغیه‌ای از آغاز مرحله‌ی فروش فوری رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ از روز سه‌شنبه هفته جاری مورخ ۳۰ آبان‌ماه خبر داد.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد به مناسبت آغاز ماه ربیع‌الاول، جدیدترین مرحله فروش فوری خودروی رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ به تعداد محدود در هفته جاری آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. بر اساس این اطلاعیه، از روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ آبان‌ ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ صبح، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش فوری، خودروی رنو کپچر با جعبه‌دنده اتوماتیک و در دو نسخه‌ی مجهز به سیستم گرمایش صندلی و فاقد آن، در ۷ رنگ مشکی، سفید، نارنجی، قرمز، نقره‌ای، خاکستری و قهوه‌ای با موعد تحویل ۳۰ روزه به به متقاصیان تحویل خواهد شد. نسخه‌ی مجهز به گرمکن صندلی با قیمت قطعی ۱۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و نسخه‌ی بدون گرمکن صندلی با قیمت قطعی ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از سوی ایران خودرو به فروش خواهد رسید.

 

در ادامه این بخشنامه شرایط و توضیحاتی زیر آورده شده است:

۱ – هر گونه تغييرات قيمت غير مستقيم (بيمه، عوارض دولتي ، ماليات و …) و همچنين تغييرات ناشی از الزامات قانونی و تصميمات دولت و نهادهای قانون‌گذار تا پیش از صدور دعوت‌نامه، بر عهده مشتری خواهد بود.

۲ -در صورت تكميل ظرفيت، گروه صنعتی ايران خودرو نسبت به قطع فرآيند ثبت نام اقدام خواهد کرد.

۳ – در طرح فروش فوری رنو کپچر امکان تنظيم صلح‌نامه وجود نخواهد داشت.

۴ – پس از انعقاد قرارداد، مشتری به هيچ عنوان حق انصراف نخواهد داشت.

در جدول زیر شرایط کامل این بخشنامه را می‌توانید مشاهده کنید.

خودرو کد کلاس رنگ سقف رنگ بدنه قیمت فروش زمان تحویل
رنو کپچر ۲۰۱۷
(بدون گرمکن صندلی)
۷۵۰۱۱ مشکی سفید، نارنجی، قرمز، نقره‌ای،
خاکستری و قهوه‌ای
۱۱۹,۹۰۰,۰۰۰ ۳۰ روزه
۷۵۰۱۲ سفید مشکی
رنو کپچر ۲۰۱۷(با گرمکن صندلی) ۷۵۰۰۷ مشکی نقره‌ای، خاکستری، نارنجی، قرمز ۱۲۱,۹۰۰,۰۰۰
۷۵۰۰۸ سفید مشکی

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید این خودرو روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌، رأس ساعت ۱۰ صبح به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید