معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی: این مشکل را دوستان بزرگنمایی نکنند!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۱
    کد خبر :152282

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی دلیل پلمپ شدن باشگاه سیاه‌جامگان را تشریح کرد.

امیر زارعی در خصوص پلمپ شدن باشگاه سیاه‌جامگان آن هم درست در روزی که این تیم با استقلال بازی دارد، اظهار داشت: پلمپ باشگاه سیاه‌جامگان به دلیل نداشتن مجوز کمیسیون ماده 5 انجام شده است. اداره اماکن نیروی انتظامی به این دلیل که سیستم آنلاین ندارند تا متوجه شوند چه باشگاه‌هایی برای کسب مجوز حرفه‌ای اقدام کرده‌اند امروز اقدام به پلمپ این باشگاه کرده‌اند و بر اساس اطلاعات قبلی اقدام به این کار کردند و نمی‌دانستند سیاه‌جامگانی‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی افزود: اداره اماکن نیروی انتظامی به صورت رندومی در طول هفته اقدام به پلمپ باشگاه‌هایی می‌کند که مجوز حرفه‌ای ندارند.

زارعی در پاسخ به این سؤال که مگر اداره کل ورزش استان خراسان رضوی در جریان اقدام باشگاه سیاه‌جامگان نبوده و چرا زودتر جلوی این قضیه را نگرفته، گفت: هر کسی وظایف خودش را به درستی انجام می‌دهد و باشگاه سیاه‌جامگان هم باید زودتر به اقدام اخذ مجوز می‌کرد. ما که نمی‌توانیم به اداره اماکن بگوییم فلان باشگاه را پلمپ کن یا نه. آنها بر اساس اطلاعات خود باشگاه‌های غیرمجاز را پلمپ می‌کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در این باره که چطور روز بازی با استقلال باید چنین اتفاقی بیفتد، گفت: مگر چه اشکالی دارد؟ هیچ اتفاقی در روند برگزاری بازی رخ نمی‌دهد. در حال حاضر تنها دفتر باشگاه پلمپ شده است. با این اتفاق برخی دوستان به دنبال بزرگ جلوه دادن ماجرا هستند. اداره کل ورزش و جوانان استان کار قانونی خود را انجام می‌دهد واین باشگاه هم باید برای اخذ مجوز زودتر اقدام می‌کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که حالا چه ارگانی باید برای فک پلمپ اقدام کند، گفت: ما هنوز فرصت نکرده‌ایم نامه اقدام به اخذ مجوز باشگاه سیاه‌جامگان و فک پلمپ را به اداره اماکن نیروی انتظامی ارسال کنیم. اگر تا پایان وقت اداری امروز این فرصت به دست آمد که انجام می‌دهیم وگرنه باید در روزهای آینده با مکاتبه با اداره اماکن به آنها عنوان کنیم که باشگاه سیاه‌جامگان برای اخذ مجوز اقدام کرده است و آنها موقتا فک پلمپ می‌کنند. امروز خود ما به طور غیرمستقیم درگیر بازی سیاه‌جامگان و استقلال هستیم و اینطور نیست که بتوانیم تمام وقت خود را برای فک پلمپ یک باشگاه بگذاریم. همه نیروهای ما درگیر هستند و مطمئن باشید هیچ مشکلی برای برگزاری بازی امروز نیست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مشکلات دیگر را به مرور زمان حل کنیم. فقط برخی آقایان دنبال بزرگ جلوه دادن ماجرا نباشند.

منبع : فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید