ارتقاي رتبه كيفيت افشاي اطلاعات «وصندوق»

    کد خبر :152179

رتبه كيفيت افشاي اطلاعات شركت سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي كشوري (وصندوق) در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران طي دو سال گذشته بيش از ۵۰ رتبه بهبود يافته است.

حسن شاه‌ولدي، مدير امور مالي هلدينگ انرژي صندوق بازنشستگي كشوري با اعلام اين مطلب گفت: براساس گزارش رتبه­بندی سازمان بورس و اوراق بهادار که از منظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب بر روی سامانه کدال به صورت دوره­ای بین همه شرکت­های بورسی انجام می­شود، شرکت سرمایه‏گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ انرژی) در پایان سال مالی گذشته موفق به کسب رتبه 34 در بین 302 شرکت‏ بررسی شده بورس اوراق بهادار تهران شد که نسبت به رتبه 92 در دو سال گذشته، 58 رتبه بهبود یافته است.

به گزارش الف وي افزود: همچنین اين هلدينگ در بین 112 شرکت پذیرفته شده در بازار اول بورس، رتبه 12 و در بین شرکت­های هلدینگ رتبه سوم را کسب کرد كه حفظ و ارتقای جایگاه فعلی از مهمترین برنامه‏های اين شرکت است.

شاه‌ولدي اظهار داشت: در راستای سیاست‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با توجه به اینکه عمده سهامداران اين شرکت­، بازنشستگان فرهیخته هستند، افزایش شفافیت و انتشار اطلاعات به موقع می‏تواند در تصمیم‏گیری بهتر برای حداکثر کردن ثروت این عزیزان نقش حایز اهمیتی داشته باشد.

او تاكيد كرد: سیاست شرکت سرمایه‏گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدينگ انرژي) در دو سال گذشته به گونه‏ای بوده است که اطلاعات مورد نیاز سهامداران و سایر ذینفعان بازار در کمترین زمان و با حداکثر دقت ممکن تهيه و افشا شود.

نمودار رتبه کیفیت افشای اطلاعات شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در سه سال گذشته

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید