رئال مادرید در آستانه صعود به مرحله حذفی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
    کد خبر :152038

با آغاز هفته جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا احتمال دارد چند تیم از جمله رئال مادرید مجوز صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنند.

هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فرداشب آغاز و رقابت فشرده‌تری برای راه‌یابی به مرحله حذفی ایجاد می‌شود.مطابق برنامه زنگ شروع مسابقات این هفته با انجام مسابقات گروه‌های ۵ تا ۸ به صدا درمی‌آید.در گروه ۵ اسپارتاک روسیه میزبان ماریبور اسلوونی است.همچنین سویا اسپانیا با لیورپول مصاف می‌دهد.

در این گروه تاکنون لیورپول با ۸ امتیاز صدرنشین است.سویا با ۷ امتیاز رتبه دوم را دارد. اسپارتاکی‌ها با ۵ امتیاز چشم به صعود در روزهای پایانی دارد.ماریبور هم با یک امتیاز در رده چهارم حاضر است.

در گروه ۶ منچسترسیتی انگلیس پذیرای فاینورد هلند خواهدبود.در حالیکه شاختار اوکراین رهسپار ایتالیا برای بازی با ناپولی می‌‌شود.

در این گروه منچسترسیتی با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و خیال خود را از صعود راحت کرده است.شاختار نیز با ۹ امتیاز در رده دوم بوده و شرایط خوبی دارد.

در حالیکه ناپولی با تنها ۳ امتیاز در رده سوم حاضر است و تیم بی‌امتیاز گروه فاینوردرتردام در رده آخر است.

در گروه ۷ آ.اس موناکو فرانسه میزبانی آر.ب‌لایپزیگ آلمان خواهد بود.همچنین بشیکتاش ترکیه با پورتو پرتغال در خانه دیدار می‌کند.

در این گروه بشیکتاش با ۱۰ امتیاز صدرنشین است اما هنوز صعودش قطعی‌نشده است. پورتو و لایپزیگ با ۶ و ۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم حاضر است.

موناکو نیز با ۲ امتیاز در رده چهارم قرارگرفته است.

در گروه ۸ بورسیادورتموند، تیم نگون‌بخت آلمانی مصاف خانگی بسیار سختی با تاتنهام هاتسپرز خواهد داشت.آپوئل قبرس نیز میزبان رئال مادرید اسپانیاخواهد بود.در این گروه تاتنهام با ۱۰ امتیاز خیالش از صعود راحت است. رئال مادرید که در رتبه دوم است با ۷ امتیاز نزدیک به صعود خواهد بود.

به گزارش  فارس، بورسیادورتموند و آپوئل نیز هر یک ۲ امتیاز دارند اما به خاطرتفاوت تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم حاضر هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید