جهانبخش: خوشحالم که بعد از مدت‌ها برای تیم ملی کشورم گلزنی کردم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴
    کد خبر :151983

هافبک ایرانی آلکمار هلند در مصاحبه با یکی از سایت های هلندی گفت: در دیدار مقابل ونزوئلا با قبلم برای تیم ملی بازی کردم و موفق شدم گلزنی کنم.

به گزارش بازتاب، به نقل از سایت nhnieuws هلند، دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ونزوئلا در هلند یک دیدار ویژه برای علیرضا جهانبخش بود. جهانبخش برای تیم ملی کشور مقابل ونزوئلا بازی کرد و موفق به گلزنی شد. مهاجم آلکمار در ورزشگاه نایمخن پس از این بازی گفت: من با تمام وجودم و قلبم برای تیم ملی کشورم بازی می کنم.

به طور معمول جهانبخش برای حضور در کنار تیم ملی کشورش به سراسر جهان سفر می‌کند. این دوره از سفرهای جهانبخش زیاد بد نبود. هفته گذشته در اتریش برابر پاناما بازی کرد و دوشنبه گذشته در استادیوم باشگاه نایمخن در مقابل ونزوئلا بازی کرد. وی درباره این موضوع گفت: من همیشه کنجکاو بودم که چرا ما به همراه تیم ملی در هلند اردو برپا نمی کنیم و بازی تدارکاتی نداشتیم زیرا شرایط اینجا بسیار خوب است.

تیم کارلوس کی روش، سرمربی ایران با گلزنی جهانبخش مقابل ونزوئلا پیروز شد، علیرضا درباره این موضوع گفت: مدت ها پیش بود که برای تیم ملی ایران گلزنی نکرده بودم. در این دیدار در ورزشگاهی بازی کردم که خاطرات زیادی در آن داریم. در این دیدار با قبلم برای تیم ملی بازی کردم و موفق شدم گلزنی کنم. این را متوجه شدم که برای یک مهاجم خوب تنها بازی کردن خوب کافی نیست بلکه باید گلزنی کند و پاس گل بدهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید