شما نماینده مجلسید، نه فعال توئیتری!

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ۸:۵۰
    کد خبر :151715

محمود صادقی، نماینده تهران از قول یکی از مخاطبان توئیترش خبر از غارت اقلام کمکی توسط نظامیان داد تا توئیتری‌ها دریابند که هر حرف چرندی مخاطبانی دارد و ممکن است از قضا مخاطبش یک نماینده مجلس باشد.

روزنامه جوان در بخش ویژه‌های خود نوشت: همزمان با اینکه شایعه غارت اقلام کمکی به زلزله زدگان باعث انبساط خاطر در فضای مجازی شده بود و در توئیتر با این موضوع جوک ساخته می‌شد، محمود صادقی، نماینده تهران از قول یکی از مخاطبان توئیترش خبر از غارت اقلام کمکی توسط نظامیان داد تا توئیتری‌ها دریابند که هر حرف چرندی مخاطبانی دارد و ممکن است از قضا مخاطبش یک نماینده مجلس باشد و نه الزاماً مردم بی اطلاع! محمود صادقی اگر فکر می‌کند تخلفی در این سطح در حال وقوع است، باید تحقیق و پیگیری کند، باید برود کرمانشاه ببیند چه خبر است؛ او فعال توئیتری نیست که در مورد هر موضوعی، بی سند و بی تحقیق توئیت بزند؛ او نماینده مجلس است، مسئولیت دارد، قدرت دارد.

از همین روست که چندان گزافه نخواهد بود که درخواست کنیم محمود صادقی با ظاهری مبدل به مناطق زلزله‌زده سفر کند و از نزدیک در جریان ماجرای غارت اقلام کمکی توسط نظامیان! قرار بگیرد و نتیجه را هم به مراجع قانونی و ملت ایران گزارش بدهد. آنچنان که صادق زیباکلام به مناطق زلزله‌زده رفت و بعد از هلال احمر عذرخواهی کرد. پس مردم برای چه کاری نماینده به خانه ملت فرستاده‌اند؟ در خانه نشستن و توئیت زدن را که همه بلد هستند. امثال محمود صادقی و صادق زیباکلام به توئیتر آمدند تا با حضورشان به فضای مجازی وزن بدهند و برای کاربران مفید باشند، اما به نظر می‌رسد آنها خود تحت تأثیر موج‌های سطحی مجازی قرار می‌گیرند و فعالیت مجازی‌شان هنوز تا رسیدن به مرز پختگی فاصله بسیار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید