درخواست احیای پادگان شهید شفیع‌خانی

    کد خبر :151614

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خواستار احیای پادگان شهید شفیع‌خانی و حمایت از دانشنامه دفاع مقدس استان شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله ناصرپور در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان گفت: امام خمینی(ره) در کنار امت، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت توانستند حماسه‌های جاویدان را خلق کنند و همه باید تلاش کنند که این حماسه و فرهنگ جاوید به نسل جوان انتقال یابد.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورا الهام گرفته از فرهنگ قرآنی است و فرهنگ مقاومت و ایثارگری که امروزه شاهد آن هستیم نیز برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بیان کرد: دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس ارزش‌هایی را تولید کرد که سازه‌هایی با نام فرهنگ شهادت، استکبارستیزی، غیرت و شجاعت و معنویت‌گرایی را به‌وجود آورد.

ناصرپور با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان‌نور، افزود: سپاه پاسداران با طراحی و برنامه‌ریزی اردوهای راهیان‌نور به‌عنوان انتقال‌دهنده معارف جنگ، کار بسیار پسندیده‌ای را انجام داده است.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، لرستان به‌عنوان خط ترانزیت کشور از لحاظ اقتصادی مهم به‌شمار می‌آمد و همین باعث شد که دشمن بعثی ۳۰۰۰ بمب را برای از بین بردن و فلج کردن اقتصاد ایران روی این استان رها کند.

ناصرپور در پایان خواستار احیای پادگان شهید شفیع‌خانی(دوکوهه لرستان)، حمایت از مرکز فرهنگی و دانشنامه دفاع مقدس و همچنین شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید