آخرین ساخته‌ی تهمینه میلانی در راه «تالین»

    کد خبر :151602

فیلم سینمایی «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی در بخش «پانورما» بیست و یکمین جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، این جشنواره رده الف جهانی دارای بخش‌های مختلفی همچون مسابقه اصلی، مسابقه فیلم‌های اول، نمایش‌های ویژه، پانوراما و فاروم است که فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک بین در اولین حضور جشنواره‌ای خود در بخش پانورامای این جشنواره در تاریخ‌های 26 آبان ماه به نمایش درآمد و 7 و 8 آذر ماه تکرار خواهد شد.

این فیلم همزمان با این جشنواره درسومین دوره جشنواره سینه-ایران که از 26 تا 28 آبان ماه در تورنتو کانادا برپاست شرکت کرده است و سپس در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا که از 22 تا 30 دی ماه در کشور بنگلادش برگزار می‌شود در بخش رقابتی “فیلمسازان زن” به نمایش در خواهد آمد.

فیلم “ملی و راه‌های نرفته‌اش” تا کنون در شهرهای مونترال و ونکوور کانادا به نمایش عمومی درآمده و بزودی در شهرهای تورنتو، ادمونتون، کالگاری، هالیفاکس، اوتاوا و میشیگان نیز به نمایش عمومی درخواهد آمد.

پخش بین‌المللی فیلم سینمایی “ملی و راه‌های نرفته‌اش” به عهده علی قاسمی است.

در این فیلم که ماهور الوند و میلاد کی مرام نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند؛ روایت ملیحه، دختر جوان و کم‌تجربه‌ای است که عاشق جوانی به نام سیامک می‌شود و بر خلاف میل خانواده، با او ازدواج می‌کند و به زودی تفاوت دیدگاه و اختلاف فرهنگی بین این دو آشکار می‌شود.

همچنین فیلم “خفگی” ساخته فریدون جیرانی در بخش مسابقه، فیلم‌های “نگار” ساخته رامبد جوان و “خانه” ساخته اصغر یوسفی‌نژاد در بخش فروم، “هنوز نه” ساخته آرین وزیر دفتری در بخش مسابقه فیلم‌های دانشجویی و “یال و کوپال” ساخته شیوا صادق اسدی در بخش رویاهای انیمیشنی از دیگر فیلم‌های ایرانی هستند که در جشنواره شب‌های سیاه تالین حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید