کمک متخصصین پوست برای ساخت درمانگاه یا مدرسه درمناطق زلزله زده

    کد خبر :151578

رییس انجمن متخصصین پوست ایران با بیان این مطلب که اتحاد و همدلی گروههای مختلف امدادی و پزشکی رمز پیشرفت خدمت‌رسانی به مصدومان و زلزله زدگان است، گفت: با هماهنگی انجمن متخصصین پوست ایران و شاخه این انجمن در کرمانشاه، تعدادی از همکاران متخصص پوست و مو، جهت ویزیت و ارائه خدمات پزشکی، درمانی مورد نیاز در مناطق زلزله زده حاضر شده اند.

به گزارش ایسنا،دکتر نیلفروش زاده با بیان اینکه متخصصین پوست کشورمان همگام با سایر گروههای امدادی و پزشکی از آغازین ساعات واقعه در مناطق زلزله زده غرب کشور حضور یافته و به هموطنان خدمت ارائه کرده اند، اظهار کرد: حساب بانکی ویژه برای هموطنان زلزله زده افتتاح کرده‌ایم و در آغازین ساعات فراخوان، حدود ۲۰۰ میلیون تومان توسط ۳۰۰ نفر از پزشکان متخصص پوست و اعضاء انجمن جمع آوری شد که همچنان این روند ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با این کمک نقدی توسط متخصصین پوست کشور همچنین تخصیص بخشی از درآمد کنگره علمی انجمن پوست، قصد داریم همانند سال۸۲ شهر زلزله زده بم طبق نیاز مردم و هماهنگی های لازم درمانگاه اختصاصی یا مدرسه در یکی از شهرستان های آسیب دیده کرمانشاه احداث کنیم.

رییس انجمن متخصصین پوست ایران افزود: اکنون گروهی از متخصصین این رشته به نمایندگی از همکاران آمادگی خود را برای حضور دوره ای در مناطق زلزله زده نسبت به انجام معاینات لازم پوست و مو، جهت جلوگیری از امراض احتمالی و اپیدمی، همچنین بیماریهای پوستی فصل توصیه‌های لازم اعلام کردهاند.

وی در پایان تاکید کرد: اینگونه خدمات جنبه نوعدوستی دارد و هیچ عاملی جز انجام وظیفه انسانی و اخلاقی موجب چنین اتحاد و همدلی نخواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید