مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد

    کد خبر :151564

در حالی امروز اخباری مبنی بر تغییر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منتشر شده که بررسی‌ها نشان می‌دهد سهامدار عمده این گروه خودروسازی نیز موافق این تغییرات است.

به گزارش ایسنا برخی رسانه‌ها امروز اعلام کردند که با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن قاسم جهرودی به عنوان مدیر عامل جدید گروه خودروسازی سایپا منصوب و جایگزین مهدی جمالی شده است.

انتشار این خبر در حالی است که اصولا مدیرعامل سایپا با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب نمی‌شود، بلکه رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به عنوان سهامدار اصلی حکم انتصاب مدیرعامل سایپا را صادر می‌کند. در این زمینه روال کار به این صورت است که هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تشکیل جلسه داده و مدیرعامل مد نظر خود را انتخاب و به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی می‌کند. رییس این سازمان نیز در صورت تایید، حکم مدیرعاملی را برای فرد مربوطه صادر می‌کند.

در این زمینه پیگیری‌های صورت گرفته از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نشان می‌دهد که هنوز این سازمان صدور حکم جدید برای مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا را تایید نکرده است. با این حال خبرهای رسیده حاکی از آن است که رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع موافقت تلویحی خود را با فرد منتخب هیات مدیره سایپا اعلام کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید