یار سابق احمدی نژاد :بست‌نشینی جریان انحرافی حتی از سوی ضدانقلاب هم سابقه ندارد

    کد خبر :151535

دبیرکل جامعه وعاظ ولایی گفت: بسیار ناشایست است که وقتی مردم کشورمان داغدار زلزله هستند، افرادی با راه اندازی یک بازی بچه‌گانه در حرم حضرت عبدالعظیم کاری می‌کنند که هیچ‌گاه سابقه نداشته و ما حتی از سوی ضدانقلاب هم چنین اقدامی را سراغ نداریم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران عباس امیری‌فر دبیرکل جامعه وعاظ ولایی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم و دهم با بیان اینکه بست‌نشینی جریان انحرافی اقدامی خلاف قانون است، تأکید کرد: کسی نمی‌تواند صرف اینکه دارای پرونده قضایی است به قوه قضائیه تهمت بزند. اگر کسی انتقاد و یا اعتراضی دارد، می‌تواند از مجاری قانونی آن را پیگیری کند.
امیری‌فر که از هواداران سرسخت سابق اسفندیار رحیم مشایی به شمار می‌رود، به سخنان اخیر رئیس‌جمهور سابق در حرم حضرت عبدالعظیم واکنش نشان داد و گفت: او دیگر روحیات گذشته را ندارد و کاملا تغییر کرده است.
دبیرکل جامعه وعاظ ولایی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور سابق محبت کردند و او را عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نمودند، باز هم رفتارهایی از او سر می‌زند که باید پرسید آیا مصلحت نظام در این است که شما خلاف قانون رفتار کنید؟ این اقدامات در شأن کسی که دو دوره رئیس جمهور کشور بوده نیست، زیرا در این شرایط باید صبر کرد تا نهادهای قانونی تصمیم مقتضی را در خصوص پرونده افرادی که او به هواداری از آنان برخاسته بگیرند.
این هوادار سابق مشائی با تأکید بر اینکه از رئیس جمهور سابق گله دارم، گفت: انتظار من از او این است که قانون را رعایت کند، چرا که بدین شکل سخن گفتن درباره کسی که متهم شده و پرونده‌اش در جریان است، یعنی رعایت نکردن عدالت در خصوص دوستان خود!
امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت نهم و دهم در خصوص سرنوشت جریان انحرافی گفت: جریان‌ها و گروه‌هایی بزرگتر از اینها نتوانستند خواسته خود را در برابر قانون تحمیل کنند و الان هم هر جریانی که بخواهد علیه نهادهای قانونی اقدام کند، مانند آنها شکست خواهد خورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید