در گفتگو با "بازتاب"

جای آقای رضایی را در مناظرات خالی دیدم/ نامزدها کارآمدی نظام را زیر سوال بردند

  • سیاسی
  • شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۱۹
    کد خبر :15153
دبیرکل حزب سبز

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: همانند دو مناظره قبلی بیشتر شاهد محاکمه و نوعی حساب کشی و حمله به دیگر نامزدها بودیم.
کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز و فعال سیاسی اصولگرا در گفتوگو با خبرنگار سیاسی بازتاب در خصوص سومین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری اظهار داشت: متاسفانه همانند دو مناظره قبلی بیشتر شاهد محاکمه و نوعی حساب کشی و حمله به دیگر نامزدها بودیم و افراد بیشتر از آنکه به فکر ارائه برنامه هایشان باشند یا در حال دفاع بودند یا حمله. به همین خاطر به نظر می رسد با این مناظره ها نمی شود تصمیم گرفت که چه کسی می تواند رأی مردم را کسب بکند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه نامزدها سه تاکتیک را دنبال می کردند افزود: یکی حمله را بهترین دفاع می دانست ، یک تاکتیک هم آن بود که با نیت محکوم کردن طرف مقابل دفاع صورت بگیرد و تاکتیک سوم محافظه کارانه بود تا مورد تعرض قرار نگیرند، این سه روش باعث برنده شدن کسی نمی شود. این نوع رفتار بیشتر مردم را نگران کرد که چرا در حاکمیت ما چنین رفتارهایی مثل اختلاس، دزدی و دروغ وجود دارد، به عبارتی ناکارآمدی نظام را دوستان زیرسؤال می بردند و اینکه چرا در کشور ما چنین اتفاقاتی می افتد و چرا جلوی آن گرفته نمی شود .
کنعانی مقدم در انتها تصریح کرد: من بین این شش نامزد جای آقای رضایی را خالی دیدم اگر ایشان به میدان آمده بودند در این مناظرات می توانستند خیلی بهتر عمل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید