اکران ویژه‌ی یک فیلم با طعم انتخابات

    کد خبر :15152

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر2 سلکشن رویا» در حالی شامگاه 22 اردیبهشت ماه در پردیس تازه تاسیس شهرک اکباتان به نمایش درآمد که محور صحبت‌های رضا عطاران،سامان مقدم، رضا ناجی،همایون ارشادی با موضوع انتخابات بود.

 طبق گزارش رسیده، در ابتدای مراسم که در پردیس سینمایی «مگامال» برگزار شد، سامان مقدم کارگردان فیلم«نهنگ عنبر سلکشن 2 » گفت: امشب چه میهمانی خوبی با حضور مردم شده است. به منوچهر محمدی برای ساخت سالن‌های سینما تبریک می‌گویم، امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید.

وی ادامه داد: معمولا قسمت دوم فیلم‌ها به خوبی قسمت اول نمی‌شود، اما من به شما می‌گویم که قسمت دوم این فیلم به خوبی قسمت اول است و فیلمی بسیار دلنشین است.

مقدم همچنین گفت: جای مرحوم علی معلم در اینجا و در سینمای ایران بسیار خالی است. امشب خانواده او در این مراسم کنار ما حضور دارند.از همه شما می‌خواهم به افتخار این مرد بزرگ بایستید و برای او دست بزنید.

وی ادامه داد: بدون تردید همه ما در انتخابات شرکت خواهیم کرد و رای همه ما دکتر روحانی خواهد بود.

مهناز افشار بازیگر فیلم «نهنگ عنبر 2» نیز که با همراهی همسرش رامین در مراسم بود،گفت: خوشحالم در جمع شما مردم مهربان و اهالی رسانه هستم. وقتی شما را می‌بینم، می‌فهمم می‌توان نفس کشید.

وی ادامه داد: امیدوارم این فیلم را دوست داشته باشید و چراغ سینمای ایران همیشه روشن باشد و همه مسئولین از سینما حمایت کنند، زیرا سینما دلخوشی مردم است.

در ادامه این مراسم رضا عطاران نیز گفت: خوشحالم از اینکه می‌بینم، این تعداد مردم برای دیدن فیلم «نهنگ عنبر 2 » آمده‌اند. امیدوارم با همین ازدحام در سرنوشت کشور شرکت کنید، البته همه می‌دانید که انتخاب من روحانی است.

ویشکا آسایش از دیگر بازیگران فیلم نیز در سخنانی گفت: از همه شما مردم عزیز تشکر می‌کنم که برای دیدن فیلم آمدید. ما بدون شما هیچ چیزی نیستیم. امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از دیدن آن لذت ببرید. حرف‌های خوب را رضا عطاران زد.

حسام نواب‌صفوی نیز گفت: در این فیلم درواقع دوران نوجوانی‌ام را بازی کردم.

رضا ناجی نیز در سخنانی مطرح کرد: من از سرزمین آذربایجان هستم و یک رای دارم که آن رای هم متعلق به حسن روحانی است.

علی قربانزاده از دیگر بازیگران فیلم هم در سخنانی مطرح کرد: یادتان باشد همه گروه سازندگان  فیلم «نهنگ عنبر» طرفدار حسن روحانی هستند.

همایون ارشادی از هنرمندانی که برای دیدن فیلم دعوت شده بود نیز گفت: خوشحالم از اینکه در این مراسم حضور دارم، فیلم را دیدم و معتقدم قسمت دوم آن هم به خوبی قسمت اول است. در مورد انتخابات باید بگویم که رای دادن حقی است که به همه ما داده شده است، نمی‌گویم به چه شخصی رای بدهید اما می‌گویم حتما رای بدهید.

کامران تفتی از جمله هنرمندانی که به این مراسم دعوت شده بود، هم مطرح کرد: من در این فیلم حضور ندارم اما همه دوستانم در آن بازی کرده‌اند. این فیلم را یکی از کارگردان‌های بزرگ و سرشناس کشورمان ساخته است که با سلیقه‌اش می‌گوید، می‌توان سینما را حفظ کرد.

وی ادامه داد: از منوچهر محمدی تشکر می‌کنم که چنین سینمایی را در این نقطه از تهران راه اندازی کرد. جا دارد در اینجا به شما یادآور شوم که به فردی رای بدهید که به شما اهمیت داد و آن فردی فقط روحانی است.

در این مراسم فرهاد اصلانی و خانواده علی معلم هم حضور داشتند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید