بازی خیرخواهانه تیم ملی فوتسال با تیم کرمانشاه برگزار می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
    کد خبر :151493

سلطانی فر در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده دهجامی شهرستان کرند غرب از تامین پنجاه کانکس برای مردم آسیب دیده از زلزله اخیر کشور توسط وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر در این بازدید گفت: بعد از زلزله تلخ غرب کشور که با ابعاد و خسارت بالایی داشت خوشبختانه یک حماسه مردمی به وجود آمد و حضور گسترده مردم که طبق وظایف انساندوستانه خود در کنار مردم کرمانشاه بودند باعث شد در کنار همه این خرابی ها شاهد یک عزم ملی باشیم.

وی ادامه داد: همه ایرانی ها به هر شکلی در کنار دولت ایستادند و دستگاه های مختلف هم با تاکیدی که رییس جمهور داشتند پای کار آمدند و امروز همه دستگاه ها وظیفه دارند کمک کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در طول این چند روز گذشته امکانات اولیه نظیر چادر پتو و… تامین شده ولی برخی از مناطق مثل همین روستا خیلی سرد است و بارش های زیادی دارد و پیش بینی هم شده امشب بارش و یخبندان داشته باشیم پس بنابراین باید رسیدگی به این مناطق در اولویت باشد و باید سریعتر اقدام کنیم به همین منظور در ستاد بحران که بعد از ظهر تشکیل خواهد شد برنامه ریزی خواهیم کرد تا کانکس هایی برای مردم این مناطق در نظر گرفته شود.

سلطانی فر با بیان این که از روزهای اولیه این حادثه تلخ مجموعه ورزش بیش از 350 محموله کمک به مناطق زلزله زده اعزام کرده است گفت: این کمک ها به غیر از کمک های قهرمانان و ورزشکارانی است که خودشان به صورت انفرادی کمک های زیادی کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نکته مهمی که وجود دارد این است که ممکن است بعد از هفته های اول کمک ها کم شود و باید در این زمینه برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم تا با دپوی کمک ها در انبارها نیازهای هفته های بعدی را نیز بتوانیم تامین کنیم. وزارت ورزش و جوانان هم در سالنهای مختلف ورزشی این اقلام را انبار می کند و متناسب با سیاست ستاد بحران بین مردم توزیع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: پیش بینی شده تا تیم ملی فوتسال ایران و تیم فوتسال استان کرمانشاه بازی نمادین و خیرخواهانه ای در شهرستان سرپل ذهاب داشته باشند و عواید آن متناسب با سیاست ستاد بحران برای مناطق آسیب دیده هزینه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید