طراحی کابین بویینگ ۷۷۷ با صندلی های برقی و کرم مرطوب کننده!

    کد خبر :151470

یک شرکت هواپیمایی طراحی داخلی ناوگان بویینگ ۷۷۷ خود را تکمیل کرده است. این هواپیما مجهز به کابین های جداگانه با صندلی های برقی و کرم مرطوب کننده است!
به گزارش بازتاب به نقل ازنیواطلس، شرکت هواپیمایی امارات پروژه چند میلیون دلاری ارتقای ناوگان بویینگ ۷۷۷ خود را تکمیل کرده است.

در این پروژه، طراحی داخلی هواپیماها با توجه به اتاق خودروی مرسدس بنز کلاس اس انجام شده است. بویینگ با همکاری «راک ول کولینز»، پاناسونیک، استودیو طراحی ژاک پیر جین و شرکت طراحی تیگو طراحی داخلی ناوگان را برعهده داشته است.

در بخش First class کابین های کاملا جداگانه با صندلی ها و سیستم سرگرمی جدید طراحی شده است. در این بخش ۶ کابین با مساحت ۳.۷۲ مترمربع در نظر گرفته شده که درهایی کشویی دارند.

صندلی های به کار رفته در کابین ها کاملا الکتریکی هستند و می توان پشتی صندلی را تنظیم کرد. همچنین برای مسافران این بخش لباس راحتی در نظر گرفته شده که در بافت آن هزاران میکروکپسول ریز وجود دارد و نوعی کرم مرطوب کننده از خود ترشح می کنند.

پنجره های این بخش نیز مجهز به نمایشگرهای ویدئویی هستند که تصاویر واقعی را از دوربین های خارج هواپیما برای مسافران نمایش می دهد. علاوه بر آن یک سیستم اطلاعات با نمایشگر ۳۲ اینچ ال سی دی وجود دارد و ۲۵۰۰ کانال تلویزیونی را نمایش می دهد.

همچنین هدفون های ضد سروصدایی به مسافران این بخش ارائه می شود که به طور مخصوص برای این هواپیما ساخته شده اند.

بخش Class S این ناوگان ۴۲ صندلی دارد که قسمت پایینی آن به طور الکتریکی کنترل می شود.

در بخش تجاری نیز نمایشگرهای ال سی دی ۲۳ اینچی و پورت های شارژ دستگاه دیجیتال وجود دارد. در بخش اکونومی ۳۰۶ صندلی با طراحی ارگونومیک وجود دارد.

همچنین در طراحی جدید فضای داخلی از رنگ های روشن تر و سیسم نوردهی جدید استفاده شده است.

شرکت امارات صاحب ۱۶۵ بویینگ ۷۷۷ است و بزرگترین ناوگان تجاری این هواپیما را در اختیار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید