کمک ۱۳۷میلیونی ادیولوژیست ها برای زلزله زدگان

    کد خبر :151427

رئیس انجمن شنوایی شناسی کرمانشاه، از جمع آوری ۱۳۷ میلیون تومان کمک نقدی ادیولوژیست ها برای مردم زلزله زده غرب کشور خبر داد.
مهدی محسنی پور گفت: دو روز بعد از وقوع زلزله در غرب کشور، انجمن شنوایی شناسی استان کرمانشاه با توجه به تماس های همکاران جهت همیاری و طبق هماهنگی با رئیس انجمن شنوایی شناسی ایران، گروهی را جهت همیاری و کمک به زلزله زدگان تشکیل دادیم و به همکاران اطلاع داده شد از طریق یک شماره حساب کمک های خودشان را به این حساب واریز کنند.

وی گفت: بلافاصله بعد از افتتاح حساب، همیاری تمامی شنوایی شناسان سراسر کشور و بعضی از شرکت های تجهیزات شنوایی شروع شد و ظرف سه روز مبلغ ۱۳۷ میلیون تومان جمع شد و حدود ۳۱ میلیون تومان از این مبلغ با توجه به تامین نیازهای زلزله زدگان، تجهیزات بهداشتی، شیرخشک، دارو و مایع دستشویی تهیه شد و به مناطق زلزله زده بردیم.

رئیس انجمن شنوایی شناسی استان کرمانشاه ادامه داد: قرار است بقیه مبلغ جمع آوری شده با توجه به تیمی که در منطقه داریم نیازسنجی شود و کار ماندگارتری انجام دهیم.

به گزارش مهر، وی در جواب این سئوال که آیا نیازمند خدمات شنوایی هستند، گفت: فعلا این نیاز وجود ندارد اما با بهزیستی ارتباط داریم تا اگر نیازی بود در آینده آماده ارائه خدمات شنوایی شناسی هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید