علت حادثه تیراندازی قزوین از سوی پلیس اعلام شد

  • حوادث
  • شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۲۱:۴۰
    کد خبر :151071

بدنبال وقوع تیراندازی ظهر روز شنبه در بلوار آیت الله خامنه ای قزوین، علت و جزئیات این حادثه از سوی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اعلام شد.

به گزارش بعدازظهر شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید محبعلی در رابطه با این حادثه گفت: در ساعت 12 و 30 دقیقه امروز پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده یک دستگاه خودروی سرقتی کاپرا در شهرستان الوند، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور پلیس و اجرای طرح مهار، خودرو سرقتی شناسایی و راننده آن نیز با مشاهده ماموران و با تغییر مسیر به سمت بلوار آیت الله خامنه ای قزوین متواری شد.
معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: سارق خودرو در ادامه تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس البرز، مقابل پلیس شهرستان قزوین قرار گرفته و با دور زدن و تغییر مسیر دوباره به صورت خلاف جهت جاده متواری و پس از برخورد با خودروی پلیس شهرستان البرز متوقف شد.
وی با بیان اینکه سارق از غفلت راننده یک دستگاه خودرو دیگر سوء استفاده کرده و با آن از محل حادثه متواری شد، اضافه کرد: پلیس در خودرو سرقتی مقادیری کالای قاچاق را کشف کرده و موضوع نیز در دستور کار ویژه نیروی انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ محبعلی یادآور شد: با تدابیر ویژه پلیس قزوین، تلاش برای دستگیری سارق فراری ادامه دارد.
پیش از این نیز خبر اولیه وقوع حادثه این تیراندازی از سوی سرگرد رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا قزوین توسط ایرنا مخابره شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید