دستگیری برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در رودبار گیلان

    کد خبر :151068

برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه در رودبار، دستگیر و با توقیف ماشین آلات آنان، با طرح شکایت توسط محیط زیست، به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی اداره کل محیط زیست گیلان به ایرنا، یگان حفاظت محیط زیست رودبار در گشت و کنترل های شبانه و پایش رودخانه های این شهرستان بمنظور جلوگیری از تخریب و برداشت های غیرمجاز، دو مورد از عاملان برداشت های غیرمجاز را دستگیر کردند.
بهروز آژ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار در این ارتباط بیان کرد: سودجویان غیرمجاز شن و ماسه با تنگ شدن عرصه تخلف بر آنان، مدتی بود که در پوشش پرده شب و با تصور عدم پیگیری دستگاه های متولی، مشغول برداشت شبانه شن و ماسه بودند که موفق به دستگیری آنان شدیم.
وی افزود: علیه این متخلفان اعلام جرم شده و پرونده آنان در حال حاضر در مراجع قضایی این شهرستان در حال رسیدگی است.
وی همچنین از دستگیری شکارچیان غیرمجاز که به صورت شبانه در زیستگاه های رودبار اقدام به شکار می کردند، خبر داد و گفت: این شکارچیان با سوء استفاده از تاریکی شب اقدام به شکار کبک ، خرگوش و … در زیستگاه های جنوب شرقی این شهرستان می کردند که در تور گشت و کنترل شبانه ماموران، گرفتار شدند و از آنان یک اسلحه غیرمجاز دولول و یک اسلحه دولول دارای مجوز کشف و ضبط شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع:ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید