در تلگرام؛ فاطمه رهبر از دولت و اسحاق جهانگیری عذرخواهی کرد + تصویر

  • کامنت
  • شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۱۳
    کد خبر :151033

فاطمه رهبر به دلیل انتشار پیام توئیتر خود درباره گفت‌وگوی تلفنی استاندار کرمانشاه با معاون اول رییس‌جموری در شب زلزله کرمانشاه، از دولت و جهانگیری عذرخواهی کرد.

فاطمه رهبر که اخیراً در اظهارنظری عجولانه در فضای مجازی، نسبت به خبر جعلی که مدعی شده بود علت عدم‌حضور معاون اول رییس‌جمهوری در محل وقوع زلزله کرمانشاه، حضور در مراسم جشن تولد رییس‌جمهوری بوده، در یادداشتی در در کانال تلگرامی پوزش خواست.

این نماینده اصولگرای پیشین مجلس شورای اسلامی در این رابطه نوشت: توییت منتسب به بنده درباره مکالمه جناب جهانگیری و استاندار کرمانشاه، اشتباه ادمین صفحه توییتر بنده بوده و منبع اصلی این توییت، توییتر شخص دیگری بوده که ادمین بنده اشتباهاً این مطلب را از صفحه شخص مذکور برداشته و منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: عامل اصلی جریان‌دهی به این موضوع کانال معاند و شناخته‌شده «آمدنیوز» است که با اهداف مشخص به‌دنبال انتشار چنین مطلبی بوده است. پلیس فتا هم در حال پیگیری جهت شناسایی عامل اصلی انتشار چنین مطلب کذبی است و ان‌شاءالله با پیگیری کارشناسان پلیس فتا با عامل یا عوامل انتشار چنین اخبار نادرست و مخربی برخورد خواهد شد.

رهبر در پایان تصریح کرد: بنده به هر حال در مقابل چنین اشتباه غیرعمدی احساس مسئولیت می‌کنم و از دولت و به‌خصوص شخص جناب دکتر جهانگیری معذرت‌خواهی می‌کنم.

در توییت فاطمه رهبر به نقل از وی ادعا شده بود در شب زلزله کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با جهانگیری تماس تلفنی گرفته اما جهانگیری گفته است در حال حاضر در مراسم جشن تولد رییس‌جمهور بوده و پس از اتمام این مراسم پیگیر زلزله خواهم بود. این در حالی است که اصلاً چنین مراسمی برگزار نشده و استاندار کرمانشاه نیز این خبر را تکذیب کرده است.

به گزارش ایلنا، نکته جالب توجه در این رابطه آن است که در حال حاضر هیچ‌کدام از این پست‌ها در کانال تلگرام فاطمه رهبر موجود نیست و این فعال سیاسی اصولگرا ضمن عذرخواهی، پست‌های قبلی خود را پاک کرده است.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید