بازگشت آناهیتا اقبال‌ نژاد با «آبی مایل به صورتی»

    کد خبر :150825

آناهیتا اقبال‌نژاد بازیگر پررکار دهه هفتاد و هشتاد، پس از چهارسال با «آبی مایل به صورتی» به تاتر بازمی‌گردد. اقبال‌نژاد آخرین‌بار سال ۹۲ در نمایش «بی‌بی‌بیدل» نوشته نادر برهانی‌مرند و به کارگردانی آزاده انصاری ایفای نقش کرد بود.

امید سلیمی و ملیکا پارسا هم دیگر بازیگران نمایش «آبی مایل به صورتی» هستند.

پیش‌تر حضور عاطفه رضوی، ‌ نسیم ادبی،گیتی قاسمی،بهنام شرفی،محمدهادی عطایی و امین میری در این نمایش قطعی شده بود. همچنین حمیدرضا آذرنگ و اولدوز منصور، گفتار متن نمایش را انجام می‌دهند.

«آبی مایل به صورتی» تازه‌ترین اثر ساناز بیان است که آذر ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود.

این اثر یک نمایش پژوهشی است که از سال ۹۲ و چهار سال در مرحله میدانی و کتابخانه‌ای در مرحله تحقیق و پژوهش بوده است. نگارش این نمایش در کنار یک تیم پژوهشی و با همراهی نسرین ریاحی پور (پژوهشگر جامعه‌شناس و انسان‌شناس) شروع شده است. ساناز بیان پیش از این نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» را روی صحنه برده بود که در ۲ نوبت در تماشاخانه اکو و تماشاخانه باران روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه: رضا مهدیزاده، طراح صدا و موسیقی: شاهین انتظامی، طراح لباس: مهسا عبداللهیان، طراح نور: رضا حیدری، طراح گریم: ماریا حاجیها، طراح پوستر و بروشور: همراز بیان، عکاس، ساخت تیزر و مواد تبلیغاتی: مهیار گودرزی، مشاور رسانه ای: مریم نراقی، تبلیغات مجازی: ایلیا شمس، دستیار کارگردان و برنامه ریز: راحیل مرشدی، منشی صحنه: راضیه اسماعیلی، پژوهشگر: نسرین ریاحی پور و مدیر تولید و مجری طرح: وحید لک.

منبع:ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید