طراحی سرقت منزل توسط عروس خانواده

  • حوادث
  • شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۴۴
    کد خبر :150811

وقوع یک فقره سرقت از منزل در خیابان شادمان اول آبان ماه امسال به کلانتری 118 ستارخان پایتخت اعلام و رد پای عروس خانواده در طراحی سرقت مشخص شد.

با اعلام شکایت مالباخته از سرقت اموال منزلش و حضور ماموران کلانتری در محل وقوع جرم و انجام بررسی های اولیه ، ارزش تقریبی اموال سرقت رفته 30 میلیون تومان ارزیابی شد.

مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 7 بعدازظهر به قصد میهمانی از خانه خارج و نزدیک ساعت 12 شب برگشتیم که متوجه باز بودن در اصلی ساختمان و روشن بودن لامپ ها و شکستن در چوبی واحد آپارتمان شدیم ؛ پس از ورود به منزل متوجه شدیم سارقان اقدام به سرقت سکه طلا ، وجه نقد ، تابلو فرش و سرویس طلای همسرم در مجموع به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان کردند.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل سرقت و انجام بررسی های تخصصی اطمینان پیدا کردند که سارق یا سارقان با داشتن اطلاعات دقیق اقدام به سرقت کردند؛ لذا تحقیقات بر روی افراد مرتبط با مالباخته در دستور کار گرفت.

در تحقیقات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که اختلاف شدیدی بین یکی از عروس های خانواده به نام ‘میترا’ (33 ساله) با اعضای خانواده همسرش از جمله مالباخته به عنوان برادر شوهرش وجود دارد.

در شرایطی تحقیقات از میترا در دستور کار قرار گرفت که مشخص شد او نیز در شب سرقت در میهمانی حضور داشته ؛ با این وجود کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که میترا طی درخواستی از همسر سابقش به نام ‘مجید . ص’ ( متولد 1358 ) درخواست نموده تا سرقت از منزل برادرشوهرش را انجام دهد.

‘میترا’ در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سرقت و پیشنهاد انجام آن به همسر سابقش شد اما پس از ارائه دلایل و مدارک غیر قابل انکار، لب به اعتراف گشود و به طراحی سرقت و پیشنهاد آن به مجید اعتراف کرد و در خصوص انگیزه اش عنوان داشت: به خاطر داشتن اختلاف شدید با خانواده همسرم اقدام به این کار کردم تا از آنها انتقام بگیرم.

کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به پرونده اطلاع پیدا کردند که ‘مجید . ص’ به اتهام نگهداری موادمخدر دستگیر و اکنون در زندان به سر می برد که ضمن هماهنگی با مقام قضایی از زندان تحویل و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
مجید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: نزدیک به هشت سال است که از میترا متارکه کردم ؛ در این مدت نیز از او هیچ اطلاعی نداشتم تا اینکه طی تماسی که میترا با من داشت،
درخواست کرد چون با خانواده همسرش مشکل دارد این سرقت را برایش انجام دهم؛ کلید محل سرقت را میترا به من داد و من نیز پس از ورود به داخل خانه اقدام به سرقت وسایل با ارزش کردم.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان ، قرار قانونی از سوی دادیار پرونده صادر و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

منبع:ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید