مولایی به یک چهارم نهایی راه یافت/ فتحی پور از گردونه رقابت‌ها کنار رفت

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۱۶
    کد خبر :150748

سعید مولایی نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو با مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و فتحی پور از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

آخرین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال 2017 در شرایطی از روزگذشته (جمعه) آغاز شده و تا 28 آبان ماه به میزبانی کشور هلند پیگیری خواهد شد که فردا شنبه 27 آبان ماه و در دومین روز این مسابقات مهدی فتحی پور و سعید ملایی نمایندگان کشورمان هستند که به روی تاتامی می‌روند.

در جدول 29 نفره وزن 73- کیلوگرم مهدی فتحی پور ابتدا به مصاف جودوکاری از کشور میزبان رفت و با شکست نخستین حریف خود به مرحله بعدی راه یافت. فتحی پور در دومین مبارزه خود مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید مولایی پس از استراحت در دور نخست مقابل “ژائو مارتینو” از پرتغال به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حریف مولایی در این مرحله ماتیاس کاس ازبلاروس است.

به گزارش فارس، روزگذشته (جمعه) در نخستین روز این رقابت‌ها، محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم و قاسم نوری زاده در وزن ۶۶- کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.

فردا(یکشنبه) و در آخرین روز رقابت‌های گرندپری هلند، رامین صفویه در وزن ۱۰۰- و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم آخرین نمایندگان ایران هستند که به مصاف حریفانشان می روند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید