مسابقه ملی واسط مغز و رایانه برگزار می شود

    کد خبر :150702

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز نخستین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه (BCI) با محوریت پردازش سیگنال های مغزی (EEG) را برگزار می کند.
به گزارش بازتاب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسابقه ملی واسط مغز و رایانه با محوریت پردازش سیگنال های مغزی (EEG) و با تاکید بر کاربرد امواج ثبت شده از روی سر، در توانبخشی افراد دارای معلولیت برگزار می شود. همچنین ثبت نام در مسابقه از ۲۰ آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

در این راستا علاقه مندان می توانند به صورت گروه های ۲ الی ۵ نفره در این مسابقه ثبت نام کرده و اعضای گروه خود را مشخص کنند.

گروه ها پس از دانلود سوال مسابقه از وبسایت آزمایشگاه و آنالیز و پاسخ به سوالات، نتایج حاصل را از طریق ایمیل اعلام شده ارسال خواهند کرد.

پس از بررسی نتایج ارسال شده توسط کمیته داوری، از میان افرادی که پاسخ کامل تر و صحیح تری را ارسال کرده اند برای مرحله دوم مسابقه که به صورت حضوری در محل آزمایشگاه برگزار خواهد شد دعوت به عمل می آید.

داوری این مسابقه را اساتید برجسته ای از دانشگاه های تراز اول کشور برعهده خواهند داشت. در پایان، به سه گروه برتر جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید