با نخبه‌پروری و جداسازی دانش آموزان مخالفیم

    کد خبر :15064

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: ایجاد عدالت آموزشی در فرصت های یادگیری و یاددهی از مهمترین اولویت این معاونت می باشد.

رضوان حکیم زاده در سومین همایش دیار کوچ و معلمان چند پایه  استان اظهارکرد: با تفکر وتعقل می توان به مسیر رشد و پیشرفت دست یافت.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: کلمه تدبیر ۲۳بار در قرآن کریم تکرار شده است که نشان از اهمیت تدبیر می باشد که لازم است درتمامی برنامه های خود از تدبیر استفاده کنیم

وی  بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در برابر دشمنان خود از ستیزه جویی استفاده نکرد، روشی که پیامبر  به کاربرد روش تدبیر وتعامل بود.

حکیم زاده  تصریح کرد: با نخبه پروری و جداسازی دانش آموزان مخالفیم  و در تلاش هستیم که عدالت آموزشی را برای تمامی دانش آموزان کشور فراهم نماییم.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: اصلاح ساختار بودجه، تخصیص تجهیزات متناسب با  فعالیت مدارس  ابتدایی، افزایش سرانه و اعتبار متناسب با شرایط مدارس از اولویت های معاونت ابتدایی می باشد.

گفتنی است؛ سومین همایش دیار کوچ با حضور مسئولین درمنطقه ییلاقی گلیل شیروان برگزار شد و از۴۵۰ معلم عشایر و چند پایه و۱۵۰ معلم عشایر سیار تجلیل به عمل آمد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید