دولت نباید بدهی “پرسپولیس” و “استقلال” را می‌داد

  • سیاسی
  • شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹
    کد خبر :150474

سخنگوی فراکسیون ورزش آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را تشریح و اعلام کرد که نباید دولت بدهی این دو باشگاه را می‌داد.

سید فرید موسوی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه شده است، اظهار داشت: در روزهای آینده مسئولان وزارت ورزش و مدیران این دو باشگاه باید با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس توضیحاتی درباره نحوه اداره این دو باشگاه به نمایندگان ارائه کنند.

وی با بیان اینکه زمانی 10روزه برای پاسخ‌گویی به مدیران دو باشگاه درباره محورهای تحقیق و تفحص داده شده بود، افزود: تاکنون پاسخی از سوی مدیران این دو تیم به نمایندگان پارلمان ارائه نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه یکی از محورهای تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث تسویه حساب بدهی‌های این دو باشگاه از سوی دولت است، ادامه داد: دولت مجوز تسویه بدهی‌های این دو باشگاه را نداشت.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: اگر قرار بر این بود که دولت به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک کند تا از بازی‌های آسیایی حذف نشود چرا به باشگاه‌های همچون نفت تهران این کمک‌ها انجام نشد.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در یک بازه زمانی 10ساله کلید خورده‌ است، گفت: باید محل درآمدهای و نحوه هزینه‌کرد این دو باشگاه در 10 سال گذشته مشخص شود.

در گفت‌وگو با تسنیم،موسوی ادامه داد: باید مشخص شود چرا در سال‌های گذشته این دو باشگاه جریمه‌های ملی و بین‌المللی شده‌اند و چرا از بیت‌المال این جریمه‌ها پرداخت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید