ذوالقدر: به نام پرواز تاخیری قانون را دور می زنند

    کد خبر :150436

سیده فاطمه ذوالقدر با انتقاد از اینکه پروازهای شبانه و خلاف قانون فرودگاه مهرآباد آلودگی صوتی و مشکلات زیادی را برای مردم منطقه 21 فراهم و آرامش روانی آنها را دچار خدشه کرده است، گفت: در شهریورماه سال 93 وزارت راه و شهرسازی به منظور افزایش رفاه اهالی اطراف فرودگاه در ابلاغیه ای پروازهای 24 تا 5صبح را ممنوع اعلام کرد اما متاسفانه در عمل اجرایی نشد و همچنان شاهد پروازهای زیادی در طول شب هستیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تمامی پروازهای بعد از ساعت 24 تا 6 صبح فرودگاه مهرآباد باید متوقف شود، افزود: متاسفانه این پروازها موردی نبوده و در طول شب چندین پرواز انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه آرامش مردم منطقه 21 نباید قربانی سوء مدیریت برخی شود، تصریح کرد: متاسفانه به نام پروازهای تاخیری و اضطراری قانون را دور می زنند این در حالی است که در کشور ما تاخیرها به یک رویه تبدیل شده و باید اصلاح شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه پروازهای تاخیری به هیچ وجه نباید در طول شب انجام شوند، گفت: تاخیرها نمی تواند مجوزی برای نادیده گرفتن قانون باشد و برای تامین امنیت شهروندان پروازهای تاخیری باید به صبح موکول شوند؛ اگر قرار است از ساعت 24 به بعد پروازها ممنوع شود باید تمامی پروازها کنسل و به قانون عمل شود.

ذوالقدر از ورود مجمع نمایندگان تهران به موضوع پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد خبر داد و افزود: در نشست مشترکی که با فرماندار، برخی اعضای شورای شهر و معتمدین و نمایندگان محلات سیزده گانه منطقه 21 داشتیم این موضوع مطرح و تاکید کردیم که برای افزایش رفاه مردم در پروازهای شبانه بازنگری انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، تصریح کرد: در این رابطه باید قانون و پروتکل ها رعایت شود و مسئولان هواپیمایی کشور این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

منبع:برترین ها

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید