روحانی و جهانگیری پیروز مناظره‌ها بودند/ قالیباف برای آینده سیاسی‌اش انتحاری رفتار کرد

    کد خبر :15036

نماینده مجلس ششم گفت:‌ بی شک جهانگیری و حسن روحانی برنده مناظره سوم بودند، این دو با نجابت و سلامت نشان دادند که حاضر به زیر پا گذاشتن اخلاق نیستند.

علی تاجرنیا با بیان اینکه مناظره شب گذشته به نوعی مقابله بین نجابت و سلامت در برابر فساد بود، گفت:‌ قالیباف تمام اصول و ارزش‌های اخلاقی را زیر پا گذاشت او سعی کرد در طول مناظره کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران را در طی این ۳۰ سال سیاه نشان دهد.

او ادامه داد: در مقابل روحانی و جهانگیری با متانت و نجابت و در عین حال استدلال و دفاعیات محکم از عملکردشان دفاع کردند و آنچه که انتظار می‌رفت تحقق پیدا کرد.

نماینده مجلس ششم با اشاره به اینکه قالیباف در آخرین مناظره هم خارج از اخلاق رفتار کرد، گفت:‌ اگر چه بر حسب ظاهر آقای قالیباف دست به افشاگری زد اما مردم به خوبی می‌دانند که این افشاگری‌ها باورپذیر نیست.

او تاکید کرد: در مناظره دیروز از حرف‌های آقای قالیباف دشمنان ملت و از حرف‌های آقای روحانی ملت ایران شاد شدند.

او در ادامه افزود: رفتار  قالیباف نه فقط برای ریاست جمهوری بلکه برای آینده سیاسی‌اش یک انتحار بود روحانی نشان داد که به هر قیمتی طلب‌قدرتی نمی‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به اینکه روحانی بر مدار متانت و حقیقت حرکت کرد، گفت: آقای جهانگیری و روحانی به رغم اطلاعات گسترده از فسادهای موجود با نجابت برنامه مناظره را کنترل کرده‌اند.

تاجرنیا تاکید کرد: پیروز میدان ۲۹ اردیبهشت قطعا حسن روحانی خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: قالیباف به خوبی می‌داند که دیگر جایگاهی در شهرداری تهران هم ندارد برای همین هم اینقدر شیفته قدرت است  و این بار می‌خواهد هر آنچه که در چنته دارد بیرون بیاورد. متاسفانه با رفتارهای او سطح منازعات سیاسی به شدت تنزل پیدا کرد.

او در ادامه یادآور شد: در گذشته احمدی‌نژاد و در حال حاضر قالیباف سعی در تخریب فضای سیاسی کشور داشتند مطمئنا این مساله به ضرر خودشان تمام خواهد شد. اگر نظرسنجی صورت بگیرد مشخص می‌شود که جایگاه آقای قالیباف از نظر مردم سقوط کرد.

تاجرنیا در خاتمه تاکید کرد: بی‌شک برنده مناظرات حسن روحانی و اسحاق جهانگیری بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید